SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Tog längre tid än väntat hehe

Av Sofia Eriksson - 2 mars 2011 21:08

Tjabba ! Ledsen men det tog lite längre tid än vad det skulle göra haha ! Klockan är 10 över 9 och klockan 20 över 7 sa jag att det skulle ta en halvtimma till x) Jag fastnade på en massa sidor på internet... Aja men nu har jag duschat så nu sitter jag här i ny pyamas och blött hår ! Jaa, just ja ska ju skriva om dagen (blir lite snabbt) Vaknade, gick till skolan med Jessica, hade SO, pluggade med Qui (mest) och sen liite Felix och Anton H men dom var lite snabbare haha :P Så dom satt mest med oss. Aja men det gick bra sen så var den engelska och prov, det gick faktiskt bra tyckte jag, får inte IG iaf :P Aja men sen sista lektionen, spanska, ''jobbade'' med Qui, Sussi och Jessica, ´som vanligt. Med '' '' tecknena menade jag att vi inte jobbade, vi gick igenom lite sen fick vi spela ett spel haha :P Det var skönt. Aja men sen drog jag och Qui hem och andra åt i matsalen och så. När jag kom hem åt jga nudlar med räk smak (tror jag det var) och det var såklart gott ! Sen satt jag vid datan kollade på tv och sen åkte ajg till Tuna Park med mamma. Jag fick : Ett hår band (till romme), under byxor och under tröja (till romme), 2 par tjocka strumpor (till romme) och sen en vit 'oversize' tröja och ett par lack tights. Mamma köpte ett par jeans. Snart ska jag plugga lite matte, har ju prov imorgon. Och sen på fredag SO prov -.- Imorgon på hälsan ska vi bort till Söder och ha hip hop dans (??) Verkar ju kuul.... Okej men ska plugga godnatt ! Ledsen för lånt inlägg ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards