SofiaEriksson

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.

Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till skolan (började 20 i 12), sen var vi i skolan, på spanskan snackade vi bara, på NO:n fick vi kondomer och vi skulle öppna dom och leka med dom (haha) och jag fyllde min med vatten, asså det får plats hur mycket vatten somhelst ju :o Sen sprängde jag den, med flit. Sen gick jag hem med Qui och Jessica och när jag kom hem chillade jag bara. Ska sova strax men är inte så trött men börjar tidigt imorgon.

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 09:01

           

Ska försöka ha bilder i varje inlägg och nu när jag kollade på mina bildeer kom den här bilden på Qui upp, så det fick bli de nu :)


Så skönt med sovmorgon. Även om det tyyp inte blev nån. Ställde klockan på 8 men gick upp halv 9 och nu är klockan fem över 9. 10 i 10 ska jag vara hemma hos Jessica så jag har ca 35 minuetr på mig. Det hinner jag lätt, ska bara klä på mig och bortsta tänder och sånt, ska inte äta frukost. Ska ju ändå äta på Pepperoni :) Om ni undrar vad det är för pizzeria så är det den mitt emot Godisland! (Eller Goddis land, som MQ säger haha ;)). Idag när jag vakna var det ju varmt :D Äntligen säger jag bara ! Och mamma sa att det var varmt ute idag, så det är skönt.

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards