SofiaEriksson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sofia Eriksson - 3 mars 2011 22:06

              

                   

                          

                 


Hej ! Japp som rubriken sa, har inte såå stor blogglust men vill verkligen inte ta en bloggpaus ! Aja men lite om min dag : var i skolan, kom hem, pluggat. Jaa det är mest vad jag har gjort idag. Och kollat på tv / suttit vid datan oxå. Imorgon har jag SO prov och spanska glosor. Kan väll det mesta. Just nu bloggar jag, är inne på facebook och msn och chattar med Melissa, försöker få henne att gå på NSN med mig ! För er som inte fattar vad det är är det en film, Never Say Never 3D ! Justin Bieber's film. SOm jag vill gå på men MQ vill inte ! Dumma, dumma. Jag tror faktist helt ärligt att den är super bra ! (http://www.sf.se/filmer/film/47000386/Justin-Bieber-Never-say-never-3D <-- Trailern). Och det finns haterz (sånna som verkligen hatar Justin) som har ändrat åsikt tack vare filmen. Och hans bok (och den har jag hemma :D !). På hans premiärer är allt lila, lila matta ist för röd, lila glasögon ist för svarta m.m. Okej men ska tjata på melissa lite mer och sen sova så godnatt !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards