SofiaEriksson

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Sofia Eriksson - 7 september 2010 17:45

Hejsan :D Idag kommer bilder ! Men först min dag : Vakna halv 7, gick till skolan, hade hemkunskap sista lektionen, gick väll sådär ;) Vi skulle baka äppelpaj + göra vaniljsåsen och man jobba 2 o 2 och jag jobba med Sussi ! Det påminde mig : Grattis i efterskott till Julia Parksjö, grattis idag till Sussi Ek och grattis till Kajsa Von Asumness Albihn som fyllde den 4:e :D Okej men jag o sussi jobba tsm och det blev lite sådär som jag sa :P Men sen kom jag hem och åt köttfärsås och spaghetti, sen fråga jag pappa om vi kunde åka till elgiganten men det kunde vi inte för han o mamma skulle tydligen ner till stan så vi ska åka imorgon ist, och medans dom ändå inte är hemma tänkte jag passa på att lägga in bilder + blogga :D Men nu kommer bilderna :


  

Det här är Poppe/Pippi och Jessicas fot typ 2 cm ifrån

  

Poppe/Pippi - fel håll


  Jessica och Poppe/Pippi


  Poppe/Pippi och jessica matar/gosar med den :P


  

Först när vi såg Poppe/Pippi


 

Poppe/Pippi ser lite arg ut ?? XP 


   

Här ser han/hon lite läskig ut haha xP


Jaa det var det, har några till bilder men dom ser nästan likadana ut som dom här så orka inte ladda upp dom :P Men det lite konstiga va att uppifrån såg han ut som en liten duva men framifrån vet jag inte ?? Jessica tyckte det såg ut som en örn -.- Men det var nästan lika stor som en duva. Men det var det hejdå :) //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards