SofiaEriksson

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Sofia Eriksson - 22 september 2010 16:58

Hejsan :D Nu är jag tillbaka från Turkiet ! Ledsen att jag inte skrev om det innan jag åkte men jag hann aldrig. Jag var i Kusadasi i Asiatiska delen av Turkiet. Det var den bästa ''utlandsresan'' jag nånsin vart på ! Och jag har vart i Finland (2 lr 3 ggr), Norge (1 gång), Turkiet (1 gång), Danmark (1 gång), Kina (1 gång), Egypten (1 gång), Spanien (3 ggr), Grekland (2 ggr) och Tyskland (1 gång). Inte såå mycket men ändå :P. Bilder kommer jag lovar ! Fast nu orkar jag inte. Jag var i skolan idag, lite skönt och vara tbx men jag ville verkligen inte åka hem (okej det vill man typ aldrig men nu fick jag värsta ångesten att vi skulle det). Det var bara jag och min mamma som åkte. Först skulle egentligen jag, amanda (min stora syster), pappa och mamma åka men det blev tyvärr ej så. Men nu ska vi börja samla lite pengar igen så att alla kan åka någonstans. Jag tror det blir Thailand eller turkiet igen eller någon annanstans. Vem vet :P. Nyss var jag och klippte mig. Mitt hår var ojämt från när jag hade kort hår och dom som klippte min lugg förut klippte fel så mitt hår kan vara liite konstigt i ett litet tag framöver men sen blir det bra ! Just nu ser det helt okej ut iaf. Men nu ska jag på toa o sen kolla på Desperate Housewives :P Hejdå, ses snart !   

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards