SofiaEriksson

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Sofia Eriksson - 24 september 2010 22:49

Hello :) Idag har det vart en bra dag ! Börja med att jag vakna halv 7 och sen gick jag till skolan med jessica (vi började kvart över 8). Sen hade vi först SO, men krisrian snodde min plats så jag satt bredvid michaela o qui ist men det var bra ! För min plats (den som kristian snodde) är jag den enda tjejen, resten killar. Okej Fatima sitter mittemot mig men hon är knappt i skolan.. Önskar mats kunde flytta mig till ett bättre bord. Men vi kommer inte sitta som vi gör hela tiden. Hoppas jag XP. Aja men sen hade vi B-språk och det är hur trååkigt som helst ! Usch man fattar ju ingenting ! Fsast jessica sitter bakom mig så det är typ det enda bra. Och att pernilla sitter vid bordet bredvid, det är oxå bra. Men sen hade vi NO vilket är okej, jag sitter vid samma brod som becca och michaela. Sen hade vi lunch. Det var cowboy soppa (äcklig !) och bauguette. Den var inte såå god men jag åt typ 2 eller 3 xP. Sen hade vi idrott, der var kul vi hade nån fotbolls teknik. Sen hade vi bild, det är en av mina favorit ämnen (även fast jag inte är så bra xP) och jag håller på och måla på min mapp som vi ska ha allt i. Sen sista timmen hade vi musik och det är roligt ibland och tråkigt ibland, (okej det är alla lektioner men ändå :P). Idag var det kul. Jag spelar Beatels ''Let it be'' på keyboard. Fösrta gången och jag kan redan versen + refrängen ! :D. Aja men sen slutade vi och jag kom hem (vi sluta 16.00 fast vi gick typ från skolan kvart i fem xP). Sen kom jag hem och pappa skulle nånstans med sin kompis och jag och mamma köpte pizza. Sen imorgon ska jag vara själv hemma har mina föräldrar lovat ! Jag älskar att vara hemma själv det är sååååå skönt ! Och jag får typ aldrig vara det. För vi slutar sent typ varje dag utom onsdagar och min pappa slutar varje dag 4 och är ledig på helger. Men sen nu kollar jag på en film med Will Smith som heter Wild wild west och nu ska jag fortsätta kolla hejdå hörs imoeogn !  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards