SofiaEriksson

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Sofia Eriksson - 30 september 2010 19:29

Ledsen att jag inte bloggar så mycket men jag har inte tid, och mina föräldrar är nästan alltid hemma. Just nu tränar min mamma och min pappa åkte för att hämta henne så jag är typ ensam 10 min. Min syster åkte precis och vi har spelat uno eftersom TV:n funkar inte  ?? Det gör inte hennes heller eller min farmors. Vi har Tele2, jag vet inte om dom har det med men det kanske är Tele2 eller alla tv-grejer ?? Vet inte. Aja men idag har jag vart i skloan. I spanskan hade vi ett ''prov test'' eller vad man nu ska säga. Det var inget riktigt prov men ändå ett prov xP. Gick väll sådär.. Råka skriva alumno ist för vad höst egentligen betyder -.-'' (alumno betyder elev (XP) och kommer ej ihåg vad höst är). I sjuan skrev jag oxå alumno på höst, smart man e va ?? -.-'' Aja men sen inte så mkt. Igår var jag på stan med Melissa opch Jeissica. aja men nu ska jag göra nåt annat så hejdå, vet ej när vi hörs igen men hoppas snart !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards