SofiaEriksson

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Sofia Eriksson - 9 juni 2010 20:57

Hejhej bloggen :D Idag är min första kommentar på denna blogg. Har haft blogg förut men tog bort den. Men den här ska jag inte ta bort ! :D:D även om jag inte orkar så kommer jag ha kvar den :P Men det kanske inte kommer bli såå ofta bara så ni vet ;) ska fixa länkar senare men orkar inte just nu.


Ska väll skriva lite om min dag idag :

Började med att man vaknade halv 7 men gick upp 7 för jag var jätte trött :P. Sen fixade jag klart mig sen väntade jag på Jessica. Hon kom lite sent (som vanligt :P) men vi hann. När vi kom till skolan skulle hela våran klass mötas i klassrummet sen skulle vi gå och titta på 9:ornas cabbarè. Det var väll ganska kul :P Men det kanske var för att jag satt bredvid pernilla :P alltid kul med henne :D:D Sen städade vi ur skåpen och gav tillbaka nycklarna och låsen till Ingela eftersom vi ska byta (dom som har överskåp ska byta till underskåp och tvärtom) i 8:an. Sen skulle jag hitta pernilla (som skulle sitta vid sitt skåp och städa ur det) men hittade henne inte så jag var tvungen och gå eftersom Melissa var jätte hungrig. (Vi skulle (jag, jessica o melissa) till Tuna Park) Så vi gick och då tänkte jag smsa henne att jag skulle gå men min mobil har varit helt cp ! HATAR DEN !! Men iallafall så kunde jag inte smsa henne så var tvungen att gå ändå :(( Ledsen Pernilla !! Får förklara imorgon i skolan (eller i Parken Zoo som vi ska till imorgon och bada och titta poå djur m.m.) Men jag kan inte bada för jag har mens :(( typiskt ! Men jag och Melissa får väll spela kort (melissa ska inte heller bada). Okej det var det men om Tuna Park : vi satt och åt på max innan vi kom till tuna park. Jag och Jessica åt nuggetmål 9:bitar medans melissa åt 6:bitar. Sen efter tog jag en lyxchake (stavning). Den såg lite sandig ut men den var jätte god :) Dom andra ville oxå ha men dom var för mätta så vi bestämmde oss för att gå tillbaka efter tuna park. Vi gick dit för jessica ville hitta nåt till skolavlsutningen (2 dagar kvar :D:D). Hon hitta till slut en vit/ljus rosa klännig och jag köpte ett par svart tights till min klänning. (jag har en apprikos färgad) Melissa köpte ingenting. Sen gick vi tillbaka till max och jag köpte en fanta och dom en lyxchake. Jag drack upp snabbt så jag började blåsa med ett sugrör på dom. Sen drack jessica klart sin chake och började blåsa på mig (den idioten trodde inte att glassen och allt det skulle komma på mig) men det gjorde det ! Först börjar jag skratta och tar jessicas sugrör och blåser på henne. Sen fick jag typ damp (mitt humör är skit konstigt när jag har mens) och börjar slå (xD) henne på armen. Liite för hårt tror jag.. Men får hon ''damp'' på mig och ''slår'' tillbaka. Sen blev jag skitsur och allt. Sen åkte vi buss hem (jag och jessica är fortfarande arga på varanndra ovh melissa tycker vi är löjliga) sen gick melissa åt ena hållet (hon bor däråt) och jag och jessica gick ''tillsammans''. Sen börjar jag bli lugn igen och säger förlåt men jessica bara går och säger nåt (!!) (hörde inte vad hon sa) så jag får väll be om ursäkt imorgon igen. Men nu orkar jag inte skriva mer så skriver förmodligen mer imorgon. Hejdåå // SofiaEriksson.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards