SofiaEriksson

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Sofia Eriksson - 10 juni 2010 16:28

Det ska stå ''Ledsen'' där det är liten text på inlägget ''Förlååt''. Haha det går inte så bra än xP //SofiaEriksson   

Av Sofia Eriksson - 10 juni 2010 16:21

Förlåt för den lilla texten längst ner på förra inlägget :P råkade ta för liten text ^^. Men det som står (ifall man inte ser) är : PS. Bilder från idag kommer senare idag eller imorgon för jag kan inte in dom nu för dom är på mobilen och orkar inte lägga in dom på datan. PS.2 Ledsen för det långa inlägget men det är rätt kul att blogga just nu ^^. Hejdåå igen <33. Ja det är vad det stod :P hoppas man ser ändå men annars har jag ju skrivit det här. hejdå // SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 10 juni 2010 15:55

Hejsan :D Ledsen om jag skrev ett ganska långt inlägg igår ^^. Men idag har det varit jätte kul :D Först gick jag till Melissa, sen kom Mi-jill efter typ en halvtimma sen efter säkert en timma kom Jessica. Då var det bara att gå till parken zoo med den ''gammla'' klassen. Dagen hette faktiskt ''gammla klassens dag''. För sen i 8:an kommer ju några byta till en annan inriktning eller typ till Faktoriet. Men man får väll hoppas på det bästa. Och bäst av allt : Dom bästa i vår klass ska gå kvar :D:D Förutom Simone, Erina och Lati :(( Men det blir nog bra ändå :). Men om Parken zoo : Vi kom i tid även fast dom andra kom så sent och så träffades alla utanför stora entren klockan 10.00 så man fick lite sovmorgon :D Stort + för det :D:D. Men sen frågade Kersti (vår lärare) om vi ville gå in i Parken Zoo och titta på djuren eller om vi ville gå in till badet. Jag tror det var typ 15 st som gick in i Parken Zoo och resten (vilket är typ 15 st) gick till badet. Jag, pernilla, jessica, madde och lidia m.m. gick till parken badet direkt. (7D, melissas och mi-jills klass skulle bara vara i parken badet) Men vi kom innan dom hade hunnit in så vi gick och satte oss först nära vattnet men sen flyttade vi upp till en liten backe för det var varmare där. Jag och melissa (vi kunde ju inte bada) satte oss och spelade lite kort och sen fia med knuff. Dom andra gick och bytte om. Jessica hade först bara på sig bikini sen tröja, sen byxor och till sist hade hon tagit på sig alla kläder igen för hon tyckte det var kallt. Men sen badade hon ändå (med bikini). Sen spelade vi lite fotboll och sen när klockan var två så var vi tvungna att gå hem. Jag, pernilla, michaela och jessica gick hem tillsammans (melissa och mi-jill gick tidigare). Michaela svängde av efter en liten stund för hennes buss gick därifrån. Vi andra fortsatte gå hemmåt. Sen gick pernilla till sin buss och jag och jessica fortsatte (vi är sams igen ^^). När vi skulle gå över en väg där inte så många bilar åker så gick jessica rakt ut i gatan och jag var tvungen att gå ut och dra in henne för det var en bil som skulle köra precis bredvid henne men hon såg den inte för hon pratade så mycket (xD). Men hon som körde sa inget. Men sen så gick jag och jessica hem till mig för hennes hemspråk började inte än. Så var vi hemma hos mig och nu har hon gått. Ja det var min dag :P Nu lite senare ska jag, min mormor och min morfar till mesta skolan för min kusin Lovisa (hon är 8) har avslutning idag. Ja nu kan jag inte skriva mer för dom kommer om en kvart så hejdå // SofiaEriksson  PS. Bilder från idag kommer senare idag eller imorgon för jag kan inte lägga in nu för dom är på mobilen och orkar inte lägga in dom i datan. PS.2 Ledsen för det långa inlägget men det är rätt kul att blogga just nu ^^. Hejdåå igen <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards