SofiaEriksson

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Sofia Eriksson - 17 juni 2010 13:43

Hej igen :) Idag ska det bli kul :D Just nu är pappa ute på en långprommenad med Gimmi och jag bloggar lite ;) Mamma jobbar men när hon slutar (vilket är snart) så ska vi tre (inte Gimmi (eller Busan) :P) åka till slagsta glass och kanske mcdonald's :D Det ska bli skönt så nu har jag duschat och bytit om från pyamas till :


Dagens Klädsel:

Tunika från Gina Tricot

Thights från H&M

underkläder ;) från KappAhl

Skor från Skopunkten


Det var dagens klädsel.

Nu ska jag göra nått (vet inte vad) tills mamma och pappa kommer hem :D Hejdåå for noow :P //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 17 juni 2010 12:19

God morgon :D Eller förvissa god förmiddag :P Klockan är 12:18 och jag vaknade nästan nyss. Förresten säger man god förmiddag eller god eftermiddag när klockan är efter 12 ?? Det kanske är god eftermiddag. Så om det är det god eftermiddag :P. Just nu är det reklam men sen ska jag titta på Desperate Housewifes. Missade ju det igår :( Men jag fattar ändå ;) Jag gillar egentligen inte ''Drama'' så mycket, jag gillar mer ''Komedi''. Men det här pogrammet gillar jag :D Och Ghost Whisperer :P. Men jag tittar inte på det så mycket längre så nu är mina favorit program : Desperate Housewifes, Modern Family, The Mentalist, Cougar Town, Ghost Whisperer m.m :P Men nu börjar det igen så hejdåå for noow :P //SofiaEriksson 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards