SofiaEriksson

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sofia Eriksson - 18 juni 2010 17:42

Dagens tack för att du finns går till (jag bara scrollar på telefonboken när jag väljer, utan att titta) :


Melissa Quach :D Bild #1  är från parken badet. Bild #2 är från skolavslutning på BJ. Typ i 4:an. TITTA INTE PÅ MIG !! bara melissa !!


    


Tack för att du finns Melissa ! Vi har känt varanndra sen sexårs och varit bästisar, bästa bästisar, vänner, ovänner och bästa vänner. Jag har förlorat dig några gånger under åren men vi har alltid hittat tillbaks till varanndra. Jag vill aldrig förlora dig igen och hoppas vi är vänner för evigt. Du är en otroligt rolig, söt och fantastisk person som bryr sig om allt och alla. Din fantasi sträcker sig bakom alla gränser och dina idèer är lite väl fantasifulla ibland så handlar alla om att hjälpa antingen människor, djur eller naturen. Du kommer bli en fantastik person när du blir vuxen. Folk kommer veta vem du är om flera tusen år in i framtiden för att du gjorde en skillnad. Men du har redan gjort det. Du har förändrat alla du känner på ett bra sätt för att du är du ! Förändra dig aldrig för du är perfekt som du är ! Jag älskar dig jätte mycket och kommer alltid att göra det ! Tack för att du finns och för att du är du. <33 //SofiaEriksson 

Av Sofia Eriksson - 18 juni 2010 17:35

Glömde ju att berätta dagens klädsel :P


Dagens klädsel :

Blå blus från Gina Tricot

Jeans tights från Gina Tricot

Strumpor från H&M

underkläder ;) från KappAhl

Linne från H&M


Så det var dagens klädsel :D //SofiaEriksson 

Av Sofia Eriksson - 18 juni 2010 17:13

Hejhej allihoppa :) Idag har jag sovit till halv elva, sen spelat lite wii sen fixat mig sen åkte jag och mina föräldrar till elgiganten för vi skulle köpa Super Mario Galaxy 2 :P Så nu har jag den ändå. Sen åkte vi till willys (eller åkte och åkte det ligger precis bredvid) och köpte godis och läsk och hyrde 3 filmer (inte i willys utan där vid gamla stan) för jag ska vara hemma själv till klockan 12 inatt. :O (eller kanske inte så :o men det är första gången för mig..). Mina föräldrar ska ut och äta/dricka med min pappas jobbar kompis och hans fru. Men klockan typ halv 12 ska jag ringa mamma så hon har en ursäkt att komma hem ;) (min pappas jobbar kompis fru är rätt tråkig tycker jag och mamma :P det är därför hon vill ha en ursäkt.) och sen på morgonen efter ska jag och min mamma till katthemmet klockan 8 på morgonen. Jag är volontär där men alla under 16 (vilket bara är typ jag och 1 till xD) måste ha en förälder med. Men det är lite läskigt (att vara ensam asså inte att vara volontär :P). Men jag kan bara ringa farmor så får jag gå hem till henne + så har jag Gimmi (och Busan) hemma. Det kommer gå bra. Filmerna jag har hyrt är komedier : 17 Again, Old Dogs och Imagen That. Har inte sett nån av dom så hoppas dom är bra. Men annars har jag en massa dvd:er hemma. Men jag ville hyra för jag kan typ alla mina fimler nästan utantill. Jag gillar bara på att titta på mina absoluta favorit filmer flera gånger. Men nu ska jag gå på toa för håller på att kissa på mig men måste stänga ner det här så inte mina föräldrar ser det. Men dom ska typ gå nu men ändå ;) Hejdåå for noow :P //SofiaEriksson 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards