SofiaEriksson

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Sofia Eriksson - 20 juni 2010 15:24

Hej igen :) Om nån som läser min blogg och har en blogg men jag inte har den som länk så kommentera. Men jag tror jag har dom flesta av dom som vet att jag har blogg x). Men alla som har blogg som läser min : läänka miig (om ni inte redan gjort det ;)). Hahah okej det var det x). Ha det bra //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 20 juni 2010 14:58

Hejsan :D Ledsen att jag inte bloggat sen i fredagskväll. Men jag har gjort saker :P. Fredagskväll : Allt gick jätte bra med att vara hemma själv till 12. Det var inte läskigt alls. Jag åt godis, drack dricka, tittade på film, spelade wii m.m Det var jätte kul :D. Mamma och pappa kom hem runt kvart över 12. Dom skulle egentligen stanna lite längre men jag ringde mamma och bad dom komma hem eftersom Gimmi kissade inne :S Det luktade ganska starkt så jag kunde inte ta bort det, det var därför jag ringde mamma. Vi vet inte varför hon kissade inne. Innan pappa gick så gick han ut med henne och hon kissade flera gånger och bajsade. Men det kan vara att hon snart ska löpa. Hoppas inte. Det är jätte jobbigt då :S. Okej men det var då sen kom dom hem och jag gick och la mig. Lördag : gick upp 07.20 för vi skulle till katthemmet. Jag och mamma var där i 2 timmar, som vanligt. Det är jätte söta katter där :D.Det finns några kattungar men jag kan inte gå in till dom för dom är i karantän (dit sjuka och nya men också kattungar kommer). Det är 16-årsgräns där. Men jag såg dom när dom var 1 vecka. Nu är dom 4 veckor. Sen åkte jag och mamma hem. Jag slappade bara för jag var trött :P. Sen åkte jag och mamma till stan. Jag köpte : 1 vit och blå-randig tröja från H&M, 1 vitt linne och ett blått linne från Gina Tricot och schampoo och handkräm från apoteket :P. Jag skulle köpa några böcker som jag vill ha men dom fanns ingenstans :(. Sen spelade jag och pappa wii sen tittade vi på en film. The Taxidoo (stavning) med Jackie Chan. Den är rätt rolig :P. Sen var klockan runt 12 så vi gick pch la oss. Söndag (idag) : Jag gick upp runt halv 12, tittade på tv, sen tittade jag, mamma och pappa på Old Dogs. En ganska rolig komedi film med John Travolta och ... Willams :P Kommer inte ihåg hans för namn :P Den var bra. Och samtidigt åt vi lunch (frukost för mig :P). Pannkakor :D. Sen nu sitter jag här och bloggar och försöker knäcka ett lösenord :P (lösenordet på melissas ''hemliga inlägg''). Dumma henne att ha ett hemligt inlägg :P. Idag ska jag bara slappa. Sen ikväll ska vi äta pannbiff och potatismos. Det var det :P Nu till dagens klädsel ggr 2. Dagens Klädsel (lördag) : Jeans tights från Gina, vitt linne från H&M, turkos-aktig tröja från Gina. Dagens klädsel (idag) : just nu : pyamas, senare : vet inte. :P Ja det var det nu ska jag fortsätta försöka knäcka melissas lösen till hennes dumma ''hemliga inlägg'' :P. Hejdåå for noow :P (tror jag ska sluta med det där snart) //SofiaEriksson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards