SofiaEriksson

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Sofia Eriksson - 28 juni 2010 11:20

Har ni hört att det finns en ''kondom'' som alla tjejer kan stoppas upp som en tampong ?? Om man känner sig t.ex orolig för att möta någon som man inte känner, eller vet att man ska röra sig i ett läskigt område och man har den här på och sen om en våldtäksman skulle attackera en så fastnar kondomen på honom. Små hullningar orsakar smärta, och han får svårt för att kissa. All smärta leder också till att han får svårt att gå. De enda som kan ta bort ''kondomen'' är läkare och när mannen söker hjälp kan polisen snabbt gripa honom. Just nu är dom gratis i Sydafrika medans det är fotbolls-vm men sen kommer dom typ bara kosta 15 kr. Smart grej va ?? Då kanske man kan stoppa dom flesta våldtäkterna. Jag har faktiskt en bild fast jag fick den (och lite av texten, fast jag har ändrat) av Kissie XP. Här är bilden :

  

Den ser inte så skönt ut ?? Och den ser äcklig ut :S Fast det är ju bra att veta att den finns. Det var därför jag skrev om den. Fast jag vet inte om den finns i Sverige XP. Men det borde den göra ?? Aja men hejdåå och ha det bra //SofiaEriksson  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards