SofiaEriksson

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Sofia Eriksson - 14 juni 2010 19:48

Såå nu kommjer äntligen dom där bilderna från ''klassens dag'' och lite andra dagar som jag lovat :D Ledsen att det tagit så lång tid :P


Här är ifrån ''klassens dag'' i Parken Badet i Parken Zoo :

                                                  

Erna och Lati :)


  

 Julia, Sussi och Madde :) 


  

Söta Madde :D

   

Snyggingen Michaela :D

     

Jessica och Melissa :) 

    

 Snyggingen Pernilla ;)

     

Söta Lidia :D


  

Jätte söta lilla Melissa :D  

   

 Jag och Jessica :P  


Haha alla kommer döda mig för dom här bilderna men skit samma XP


Bilder från 4-kampen :


  

Emilia :)


  

Simone och Linda :)


  

Lidia :D


Michaela :D


    

Madde och Pernilla :P


  

Jag xD Ser mobbad ut men behövde ju visa en bild på mig ;P


  

Söta Pernilla :D Hon har inte hunnit fixa sig så mycket än ^^


Det var från 4-kampen :P

Nu kommer lite bilder från min kusin Lovisas avslutning:


  

Titta vad söt hon är :) I bakgrunden är hennes skit läskiga kompis Märta :P


  

Lovisas kompis som jag inte vet vad hon heter, hennes andra kompis Märta och hon :)


  

^^


  

Så söt, så söt ^^


Nu ska ni få se varför jag tycker hennes kompis Märta är läskig (inte bara därför) :


 

Titta på hennes ansikts uttryck o.O xP Men hon är snäll ändå :P  Hon ser bara lite läskig ut och hon är lite läskig xP


Så nu har jag lagt upp alla bilderna ! Nu känner jag mig duktig ^^

Ledsen om det blev lite många :P //SofiaEriksson   

Av Sofia Eriksson - 14 juni 2010 16:36

Helloo ^^. Vad gör ni då ?? Själv sitter jag bara och jaa bloggar lite och kollar på andras bloggar :P Har inte så mycket och göra. Jag är frisk iallafall :D. Är bara hes på mornarna men hostar och är lite hängig för jag har inte varit ute än. Men ska gå ut med Gimmi (min hund) snart. Kanske om en timma eller så så jag får gå ut lite. Det var egentligen meningen att jag och min pappa skulle hem till min farmor men han orkade inte och jag ville inte gå själv för då skulle jag aldrig komma därifrån. För min farmors syster är där med sin hund och då kommer dom vilja att jag ska typ träna den (??) eller nåt sånt. Såå ledsen farmor :P Men jag har lovat henne att komma dit någon gång denna vecka innan hon åker hem igen (min farmors syster alltså inte farmor), (min farmors syster bor i Umeå). Tjaa har lite tråkigt men ska väll spela nåt spel eller nåt sånt. Kanske tittar på en film :P


PS. Här är en bild på min hund Gimmi och en bild på min katt Busan :

                                      

Gimmi - hon bär på Busans lilla säng ^^          Busan - När hon är ute :P

Hon är en jakt labrador.                                 En liten blandras ^^


PS.2 Bilder från ''klassens dag'' m.m kommer om nån timme.

Hejdåå for noow //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 14 juni 2010 09:14

Usch jag har tråkigt och det är - tråkigt (xD). Vaknade för typ en halvtimma sen. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Har lovat mamma att gå ut eftersom jag har varit inne i 3 dagar nu. Men det blir väll bara att gå till farmor eller bara gå ut lite. Orkar inte gå till tuna park eller stan för jag har ju faktiskt nyss varit sjuk (är fortfarande lite sjuk men just nu har jag ingen feber utan bara ont i halsen och är hes & hostar). Men okej det här blev ett litet inlägg men nu har mitt pogram börjat (jim's värld) så hejdåå for noow :P //SofiaEriksson  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards