SofiaEriksson

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Sofia Eriksson - 4 juli 2010 12:10

God morgon allihopa :). Jag har nyss vaknat och skulle sätta mig och titta på tv (desperate housewives) men det är inte idag ?? Men det är imorgon iaf :D. Ledsen att jag inte skrev nåt igår kväll/eftermiddag men mamma och pappa kom hem tidigare. Jag ska förklara snart så ni fattar XP. Igår (lördag) (skriver lite snabbt) : kollade på massa filmer, var hundvakt åt virvla (min fatsters äldsta hund), var på landet med mamma, pappa och hundarna (virvla och gimmi), sen 4 så åkte mamma och pappa till O'Leary's (stavning) och åt o kolla på fotboll. Jag stannade hemma. Sen när jag skrev och var nästan klar kom dom hem tidigare än vad dom skulle. Matchen hade slutat, men mamma ville inte stanna längre än så :( Så dom kom hem. Idag : ska tjata på pappa att fylla på min mobil och sen vet jasg inte. MEn måste sluta hejdåå o ha det bra //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards