SofiaEriksson

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Sofia Eriksson - 7 juli 2010 23:49

Hej igen :P Höll på att glömma : jag lovade ju att skriva när jag fått kompis i mobilen igen och det har jag :P Höll på att kolla på mina förra inlägg och då stod det att jag skulle skriva :P Men jag fick det för länge sen. Men nu måste jag gå, ska titta på tv //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 7 juli 2010 23:32

Hejsan :) Ledsen att jag inte varit så bra på att blogga dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp ! Jag har varit på min mormor och morfars land (jag kommer börja säga landet bara ist för mormor och morfars land så ni vet vad jag menar) i förr igår var jag där över dan sen har jag sovit där tills idag. Igår var jag ensam med mormor och morfar där men i morse (imorse för mig, men jag vaknade 11) hämtade morfar Lovisa så hon har varit där hela dan. Sen har jag inte gjort så mycket när jag kom hem, spelade lite wii och kollade på fotboll (Spanien gick vidare :D:D <33), imorgon ska jag och Lovisa kanske titta på ''Shrek - Nu och för alltid'' :P. Jag tror faktiskt den är bra ;P Men jag ska inte till landet imorgon. Imorgon vill jag bara vara ensam hemma (gimmi och busan räknas inte XP), för om vi nu ska titta på Shrek så blir det antingen 18.00 eller 20.00 För mamma slutar 17.00 Så vi får se. Men jag har faktiskt längtat till att vara hemma ensam. Det är så skönt :) Och sen kommer pappa och mamma ha semester snart så då kommer jag inte få vara ensam så mycket :(. Men nu måste jag gå på toa så hejdåå och ha det bra, och godnatt :) //SofiaEriksson  


PS. Om 13 (idag, om 15 min är det 12) dagar åker jag till Hunnebostrand :D:D (det ligger i Sveriges västkust, vid havet). :D  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards