SofiaEriksson

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Sofia Eriksson - 9 juli 2010 17:30

Hejdåå nu drar jag och mamma till bion för att se ''Shrek - Nu och för alltid'' :D Ses ! //SofiaEriksson  


  

Hoppas den är bra ! :D   

Av Sofia Eriksson - 9 juli 2010 13:20

Tjena :P Idag ska jag ju på bio :D Så nu har jag duschat så jag kan gå. Idag har jag : Vaknade, låg en kvart i sängen sen ringde Jessica så jag prata med henne samtidigt som jag kollade på Desperate Housewives. Hon försökte få mig att kolla på ett annat pogram på MTV som heter take the stage eller nåt sånt. Men jag kollade lite på det när det var reklam på Desperate Housewives. Det verkade dåligt -.-'' Men sen la vi på, för hon tyckte inte jag lyssna så mycket på henne utan mer på tv:n men jag kan inte prata i tele medans jag kollar på tv XP. Men sen ringde hon upp mig igen efter typ 5 min och jag vet inte vad hon babbla om då ?? XP. Och sen tittade jag klart på Desperate Housewives sen satte jag på datan och gick och duscha, sen tittade jag lite på Ellen DeGeneres show och nu sitter jag här och bloggar :). Senare ska jag : Äta lite, sen vet jag inte och sen bio :D. Jag kan väll göra en dagens klädsel medans jag ändå sitter här ;)


Dagens Klädsel :

Ljus blått linne : Gina Tricot

Korta jeans färgade tights : Gina Tricot

Det var det :P Jag har tänkt börja ta kort på kläderna men jag orkade inte idag men jag kommer kanske börja göra det när skolan börjar. Men nu ska jag äta lite så hejdå och ha det bra //SofiaEriksson  


         

Desperate Housewives      Ellen GeGeneres Show     Shrek - Nu och för alltid   

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards