SofiaEriksson

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Sofia Eriksson - 14 juli 2010 00:30

Hejhej :) Vad har ni gjort idag ?? Min dag : Vaknade typ 20 i 11 (tidigt för mig XP), för att pappa pratade i telefonen. När han pratar i telefonen så nästan skriker han -.-''. Då spelade jag wii och gosade med Gimmi. Sen slutade jag och gick upp för att jag var hungrig men jag satte mig och titta på tv ist för jag orkade inte gå och bre en macka (jag tänkte bara sitta en liten stund sen gå och bre en macka) men då var det ju Desperate Housewives på :o Så det behövde jag ju titta klart på ! Sen nör det var slut så gick jag och bredde en macka och tittade på Ellen DeGeneres Show. Sen tittade jag på ''Har du hört ryktet om Morgans ??'' (den var bra, jag kommer lägga in den som ''Filmtips'' imorgon, eller när jag har tid). Sen klädde jag på mig och fixa mig sen åkte jag och pappa till först video affären för att lämna filmerna sen till (gamla) willy:s. (Jag fick köpa en Ben & Jerry's glass :D Jag köpte Cookie Dough den här gången). Sen åkte vi hem och då hade mamma kommit hem från jobbet så pappa gick ut med Gimmi, mamma vattnade blommorna och jag diska :P. Sen börja pappa med maten. Vi åt tacos :D. Sen slappa vi och titta på tv och spelade wii. Sen satte jag mig vid datan sen var det en film som jag och pappa tittade på, den har inte slutat än men vi orkade inte titta klart. ''Mothman'' hette den. Lite läskig :P Men nu sitter jag här och bloggar och mina föräldrar sover. Jag sitter samtidigt och tänker på hur skönt Busan måste ha det :P Det är så varmt så mina föräldrar har deras fönster öppet hela natten + dagen (inte när ingen är hemma men när nån är det). Så hon har sitt halsband på hela tiden så hon får gå ut och in som hon vill. Vad skönt det vore och vara katt ^^. Bara slappa och göra som man vill ^^. Aja men nu ska jag gå och byta om och gå och lägga mig (tror jag.. XP) så hejdå och ha det bra och godnatt dröm sött ^^ //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards