SofiaEriksson

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Sofia Eriksson - 15 juli 2010 22:35

...Förlåt för den dåliga uppdateringen ! Även om ni inte tycker att den är så dålig just nu så kommer den och bli det snart. (tror jag, men hoppas inte det). Sen om 5 (snart 4) dagar så åker jag ju till Hunnebostrand i 9 dagar så då kommer jag inte blogga alls på kanske 10, 11 dagar. Men jag lovar att det kommer bli bättre när skolan börjar. Men nu måste jag sluta så hejdå och ha det bra //SofiaEriksson  

PS. Jag glömde skriva på förra inlägget att innan jag åt jordgubbar prata jag i telefonen med jessica i typ en halvtimma.  

Av Sofia Eriksson - 15 juli 2010 22:16

Tjena tjena ;) Idag har jag gjort mycket ! Det här har varit min dag idag : Vaknade först 9 av att mamma väckte mig men somna om till halv 10 sen till 10 i 10 :P. Sen åt jag frukost och klädde på mig sen åkte jag, mamma, pappa och Gimmi till nåt ställe som heter Järnshammar, min pappas kompis har båt där men vi åkte inte båt vi stod på några klippor och - fiska :P Samtidigt testa jag mitt nya spö som vi köpte igår. Så vi va där i några timmar sen åkte vi hem och jag och mamma hoppade av vid ica gillberga och köpte jordgubbar :D Sen när vi kom hem åt vi sen åt jag lite Ben & Jerry's - half baked - (jag tror jag skrev cookie dough förut men jag menade half baked). Sen åt vi lite jordgubbar sen kolla jag på tv ovh spela wii och nu bloggar jag och chattar med jessica och melissa. Jag ska snart lägga mig (tror jag XP) (haha kommer inte hända även om jag försöker för jag chattar med dom där idioterna XP). Men nu ska jag koncentrera mig på vad dom skriver så hejdå och ha det bra, godnatt //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards