SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Hej igen :D

Av Sofia Eriksson - 23 juni 2010 17:42

Hej igen :D Ledsen att jag inte bloggat dom här senaste dagarna men iförrigår åkte jag till landet med mormor och morfar. ''Landet'' är deras sommarstuga men vi kallar det för landet men jag vet inte varför :P kanske för att det är typ ute på landet. Det ligger i Näshulta. Men iförrigår åkte jag som sagt dit och sov där. Jag försökte blogga med min mobil men det gick inte. Jävla mobil jävel, bara krångel med den.. Aja men när vi åkte det (typ klockan halv 7 på kvällen) så tittade jag bara på tv. Dom har bara 1:an,2:an,4:an,6:an,99,98 därute -.-'' Typ bara 6:an som är bra. Och sen har dom ingen dvd bara video. Sen sov vi sen vaknade jag typ 11 och gick ut o la mig och sola ;). Efter en stund gick jag in och bytte om till mina kläder för jag hade ju pyamas på mig. Sen sola jag igen :P. Sen åt vi lunch (makaroner och köttfärssås) sen kastade jag lite pilar och bara slappade. Sen på kvällen grillade vi (kött, potatis, bönor och bearneise sås (stavning)). Sen kom jag hem typ 19.00 Då tittade jag på tv med mamma och sen var klockan typ halv 12 så vi gick o la oss. Idag vaknade jag 11 igen och har inte gjort nåt bara spelat wii, tittat på tv hållt på med datan och nu bloggar jag :P. Jag ska inte göra nåt speciellt senare heller. Just ja jag håller på och leta efter en bra bärbar data :D. Hopppas jag hittar en snygg och bra ;D. JUst ja ska göra dagens klädsel :

Lördags : först jeans, linne och en tröja sen bytte jag om till shorts och en t-shirt. Söndag : shorts och en t-shir. Idag : just nu pyamas sen vet inte :P. Men nu ska jag fixa lite annat såå hejdåå, ha det bra :D //SofiaEriksson  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards