SofiaEriksson

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofia Eriksson - 16 juni 2010 20:38

Jag har kommit på hur man skapar ny kategori :D:D Helt själv oxå :D:D okej men då behöver ingen förklara :D tack om ni tänkte ;) Inte för att ma skulle hinna för jag lägger in det här inlägget bara några minuter efter :P Men tack om ni skulle om jag inte kommit på det ;) den kommer snart. Haha jag kom på hur man gjorde genom att klicka på lite överallt :P //SofiaEriksson  


Av Sofia Eriksson - 16 juni 2010 20:31

Jag bara undrar hur man gör fler kategorier för jag vill göra en till och kanske fler i framtiden. Kommentera/messa gärna hur man gör men förklara noggrant för annars fattar jag inte ;P Kommer älska dom som kommenterar/messar + ger dom en länk om jag inte redan har dom :* /har man ingen blogg men läser endå så får dom vara med i den nya kategorien (det får även dom som har blogg) eller så hittar jag på nåt annat då //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 16 juni 2010 20:01

Jag har såååå j*vla ont i mina/mitt tänder/tandkött !!!!!!!!!!!! Den här jääääävla tandställningen som dom där j*vla tandläkarna har spänt gör så in i h*lvetes j*vla fucking ont !!!! Jag har lust att bara slita ur den ! Jag har redan tagit tabletter men det hjälper inte ! J*vla tandläkare, j*vla tablett tillverkare (vet inte vad det heter), j*vla alllt !!! AARAAGAGGAGUIUGDXAUFBOBNÅUVOGB jag kommer dööööö   Jaja men det går väll över snart (bäst för dom) men nu hoppas vi över det innan jag tar sönder tangentbordet. Jag har mest tittat på tv idag efter det senaste inlägget för det hände 2 grejer (en grej tänker jag inte berätta men det är inget ''farligt'' eller bråk eller nåt sånt) men en annan grej hände som jag tyckte var såå äcklig så jag ville inte röra på mig ! Jag tänkte klia mig på armen och då såg jag att en FÄSTING (  ) kröp på mig !!!!! Iuhhhhhh ryser bara jag tänker på det ! Så nu efter det så känns det som om 1000 fästingar kryper på mig :S uschhh !! Det hatar jag med att ha hund ! (okej det kanske är Busan också men jag tror det är Gimmi) Några saker jag hatar med djur : 1. Dom drar in fästingar och andra små djur, 2. Dom tappar hår, 3. Dom vill sova i ens säng på natten (det sista gäller bara hundar). Ja det låter konstigt för egentligen jag är en djur människa men jag hatar verkligen när hundar ska sova i ens säng. Man måste ligga konstigt med bena för dom tar så stor plats och jag känner mig inträngd. Men jag vill att dom ska ligga där (låter konstigt men hoppas ni fattar vad jag menar) men jag kan verkligen inte. Jaja men dom är så gulliga så dom är värt besväret ;). (men jag puttar endå ner dom på nätterna). På tal om att djur drar in andra små djur, det första Busan tog hem var ett päron (låter konstigt/gulligt men mest konstigt), (ute katter tar hem små ''presenter'' för att visa att dom är duktiga m.m.) det är okej med päron och sånt men 2 ggr nu bara under sommarlovet har hon tagit hem 2 stycken småfåglar ! Och båda levde men den senaste (skriver inte sista för hon kommer ta hem fler) dog av chock eller så var den så skadad . Äckligt men det är så dom gör. Tjaa på tal om (igen :P) ute katter så är min lilla katt fortfarande ute och jag är ensam hemma så jag hoppas verkligen inte hon tar hem någon ikväll (eller någonsin igen). Men nu måste jag på toa så hejdåå ha det kul och lycka till ni alla med djur ;) //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 16 juni 2010 14:48

Hello everybody ;P Speakar lite english här you know ;) Nej men nu tar vi det i svenska så alla fattar :P (ingen aning om vem som inte skulle kunna det (*host* jessica *host*) men ändå :P. Idag var jag ju hos tandläkaren. Eller dit där jag går (och alla andra med tandställning (inte alla)) heter tandregleringen. Där är dom typ specialsiter (stavning) på tandställnigar m.m Ja men det gick bra där som tur va :P. Dom spände bara lite extra mycket och bytte ''tråden'' till en tjockare än vanligt. Så jag är bara lite ''öm'' i tandköttet. Obehagligt ! Men nu är det klart iallafall :D Ska dit den 24 Augusti klockan 13.00 igen. Då har skolan börjat (eller ??), jo men jag tror det. Okej min dag idag (efter tandregleringen) : okej jag vaknade 07.00 (!!) gick dit 08.20 (det är nere på stan) kom hem 10.25, tittade på tv och väntade på att pappa skulle vakna :P så jag kunde höja volymen på tv:n. Sen satte jag mig och spelade wii. Super Mario Galaxy. Sen åt vi (färsk potatis med smör och salt och kyckling), sen spelade jag lite mer wii, blev arg för jag inte kunde klara banan, satte mig och tittade på tv och nu sitter jag här och bloggar. Ja det var min dag hittills. Vet inte vad jag ska göra sen men klockan är bara 15.00. Tja det var det det :P Hoppas ni har det bra och trevligt sommarlov //SofiaEriksson  

 

                 

Pappa vill att vi ska köpa Super Mario Galaxy 2 men vi tycker den är för dyr. (den kostar 500 kr). Hejdååå  

Av Sofia Eriksson - 15 juni 2010 22:25

Hej allihopa :D Just nu sitter jag och väntar på att ''Mumien'' (filmen som jag tittar på) ska börja. Det är reklam. Idag har det varit en skön dag :D Bara slappat och på eftermiddagen var jag, min mamma och Gimmi ute. Jag längtar INTE tills imorgon bitti. Min mamma ska väcka mig klckan 07.00 (!!) för jag ska till den där j*vla tandläkaren !! Guud vad jag hatar att ha tandställning så man måste gå till dom var sjätte vecka !! Men jag tror jag slipper nästa månad för jag ska ju till Hunnebostrand. Men jaja måste man så måste man.. Men nu börjar filmen om nån minut så hejdå. (Är för sur för att säga for now). //SofiaEriksson   PS. Jag skrev det här inlägget under 4 reklamer :P PS.2 Jag hatar även den här datorn för den är så seg !! Hejdåå    

Av Sofia Eriksson - 15 juni 2010 11:27

God morgon, god morgon allihopa :D Tjaa vad kan man skriva idag då ?? Hade bara lite tråkigt nu på morgonen för det finns inga bra pogram på tv. Jag var ute igår iallafall :P Inte så intressant men skriver det ändå haha :P Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ingen är hemma för mamma jobbar tills ikväll och pappa är ute på en lång prommenad med Gimmi. Kanske ska till farmor idag. Eller titta på film, spela wii eller hitta på nåt. Får se :) Längtar tills den 20 Juli :D Då ska jag, min morbror och min kusin åka tåg till Hunnebostrand (Sveriges kust) och mina föräldrar kommer åka bil dit den 24 Juli. Det är min mormor och morfar som har hyrt en stuga där som vi ska vara i. Jag ska vara där i två veckor ungefär. Sista dagen ska jag, min mamma och min pappa åka bil över till Norge och vara där en dag sen åker vi hem. Det ska bli kul :D Sen längtar jag också till den 14 September för då ska jag och min mamma åka till Turkiet :D:D:D Det längtar jag verkligen till !! Vi ska vara där i en vecka och bo på hotell :P. Men nu låter det som nåt bra pogram på tv så ska kolla :P Hejdåå for noow //SofiaEriksson  

 

 

uptade : Det var inte nåt bra pogram nu men Desperat Housewifes (stavning) börjar 11:50 så det ska jag nog titta på :D Även om det är ett gammalt avsnitt. Hejdåå igen 

Av Sofia Eriksson - 14 juni 2010 19:48

Såå nu kommjer äntligen dom där bilderna från ''klassens dag'' och lite andra dagar som jag lovat :D Ledsen att det tagit så lång tid :P


Här är ifrån ''klassens dag'' i Parken Badet i Parken Zoo :

                                                  

Erna och Lati :)


  

 Julia, Sussi och Madde :) 


  

Söta Madde :D

   

Snyggingen Michaela :D

     

Jessica och Melissa :) 

    

 Snyggingen Pernilla ;)

     

Söta Lidia :D


  

Jätte söta lilla Melissa :D  

   

 Jag och Jessica :P  


Haha alla kommer döda mig för dom här bilderna men skit samma XP


Bilder från 4-kampen :


  

Emilia :)


  

Simone och Linda :)


  

Lidia :D


Michaela :D


    

Madde och Pernilla :P


  

Jag xD Ser mobbad ut men behövde ju visa en bild på mig ;P


  

Söta Pernilla :D Hon har inte hunnit fixa sig så mycket än ^^


Det var från 4-kampen :P

Nu kommer lite bilder från min kusin Lovisas avslutning:


  

Titta vad söt hon är :) I bakgrunden är hennes skit läskiga kompis Märta :P


  

Lovisas kompis som jag inte vet vad hon heter, hennes andra kompis Märta och hon :)


  

^^


  

Så söt, så söt ^^


Nu ska ni få se varför jag tycker hennes kompis Märta är läskig (inte bara därför) :


 

Titta på hennes ansikts uttryck o.O xP Men hon är snäll ändå :P  Hon ser bara lite läskig ut och hon är lite läskig xP


Så nu har jag lagt upp alla bilderna ! Nu känner jag mig duktig ^^

Ledsen om det blev lite många :P //SofiaEriksson   

Av Sofia Eriksson - 14 juni 2010 16:36

Helloo ^^. Vad gör ni då ?? Själv sitter jag bara och jaa bloggar lite och kollar på andras bloggar :P Har inte så mycket och göra. Jag är frisk iallafall :D. Är bara hes på mornarna men hostar och är lite hängig för jag har inte varit ute än. Men ska gå ut med Gimmi (min hund) snart. Kanske om en timma eller så så jag får gå ut lite. Det var egentligen meningen att jag och min pappa skulle hem till min farmor men han orkade inte och jag ville inte gå själv för då skulle jag aldrig komma därifrån. För min farmors syster är där med sin hund och då kommer dom vilja att jag ska typ träna den (??) eller nåt sånt. Såå ledsen farmor :P Men jag har lovat henne att komma dit någon gång denna vecka innan hon åker hem igen (min farmors syster alltså inte farmor), (min farmors syster bor i Umeå). Tjaa har lite tråkigt men ska väll spela nåt spel eller nåt sånt. Kanske tittar på en film :P


PS. Här är en bild på min hund Gimmi och en bild på min katt Busan :

                                      

Gimmi - hon bär på Busans lilla säng ^^          Busan - När hon är ute :P

Hon är en jakt labrador.                                 En liten blandras ^^


PS.2 Bilder från ''klassens dag'' m.m kommer om nån timme.

Hejdåå for noow //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards