SofiaEriksson

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 11 oktober 2010 18:17

Hej :P Igår var jag hemma och på kvällen var jag hos min kusin och morbror. och idag vakna jag 7 och mådde inte så bra, hade ont i huvudet, magen och i halsen. Men mamma tvingade mig till skolan ändå -.-'' (jag HATAR verkligen när hon gör så, hon tror inte på mig !!). Men jag gick och det blev bättre men var snuvig, hosta och hade ont i halsen hela dan. Efter skolan var jag, melissa och jessica. Vi var hemma hos melissa. Sen gick vi (jag skulle hem och dom skulle till deras hemspråk). Sen kom jag hem typ halv 6. Och nu har mina föräldrar åkt. Mamma skulle träna och pappa skulle till hans kompis. Så jag är ensam hemma ett litet tag. Måste plugga till NO:n. Och matten egentligen men glömde boken i skolan :S. Fast jag har pluggat hela helgen. Och provet är imorgon.. Usch det är rätt mycket i skolan. Plus att vi (REDAN) ska ha utvecklingssamtal :((. Någon gång mellan v.42-43 LÄNGTAR IINTE !!!!!!! Aja nu måste jag på toa och sen måste jag plugga så hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards