SofiaEriksson

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 28 oktober 2010 19:44

Hej ! Om ni undrar över rubriken så menar jag ju hej men kanske godnatt för jag vet inte om detta blir mitt sista inlägg (för alltid...), haha nej skojja bara men för idag. Inte så roligt skämt jag vet men jag har så tråkigt just nu i väntan på att vampire diaries ska börja. Igår beställde min mamma hem desperate housewives säsong 6 :D. Jag trodde den skulle komma idag men det gjorde den inte :/. Men det betyder att den kommer imorgon och då har jag hela dan och helgen att bara lata mig och kolla på det och käka ben & jerry :D. Måste komma ihåg att köpa en till i helgen ;P. Jag har en hemma nu (fairly nuts) men den är slut efter att jag tar 1 gång till :o så mååste ha en ny. Kanske phis food eller någon annan. Okej måste dra hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 28 oktober 2010 18:32

... Vad vi hade på hälsan idag ! Vi kollade på film och hade fruktsallad som jag sa men : vi gjorde fruktsalladen själv, och det var ingen skräckfilm ! Utan det var en jätte konstig film om typ en kille som är konstig eller nåt sånt xP Gullivers resa eller nåt sånt hette den. Det var en sån där klassiker (ingen klassiker som romeo och julia eller dom där utan en typ ungdoms klassiker eller vad dom nu sa). Och den suuuuuuger !!!! Den ingår i våran svenska (att läsa boken inte kolla på filmen) så marianne och ingela tyckte det var en bra idé att vi såg den -.-''. Tråååååkigt va det ! Usch och vi har inte ens sett klart den :((((((. Aja men måste in i duschen nu, hejdåå !!

  

Den är inte tecknad utan riktiga människor. Man fattar ingeting i början så förhoppningsvis fattar man någonting senare. Hejdå !!

Av Sofia Eriksson - 28 oktober 2010 18:16

Hej ! Ledsen att jag inte blogga tidigare men ja först.... Eller nej jag berättar om min dag först sen kommer det med : Vaknade halv 8, gick till skolan, vanlig dag hände inget spc. Kom hem typ fem över fyra. Släppte ut Busan och sen satte mig vid datan och fastnade vid ett spel på datan så spelade det typ en timma sen kom pappa hem och han hade köpt kebab med så då åt jag, han och mamma sen tänkte jag blogga men då sa mamma : ''du måste plugga'', och då pluggade jag spanskan så nu kan jag den och nu har min mamma gått och träna och pappa och min syrra övningskör. Så jag är ensam hemma med gimmi och busan och dåå passade jag på att blogga ! (så nu vet ni min dag (hittills) och varför jag inte bloggat tidigare idag (förutom imorse) :P). Ja och snart ska jag in i duschen och sen kanske spela spel på datan eller kolla på tv tills klockan åtta då (äntligen) vampire diaries är ! Och inte som igår som vissa trögfattade iidiiioter trodde (hrrm melissa !!).  Åhh just ja sista timmen i skolan idag så hade vi NO och förra veckan hade vi en läxa och jag glömde göra den men nu när jag har den och vi har haft NO 2 ggr (eller mer kommer inte ihåg) så är hennes barn sjuka (för 50 000:e gången) och då kan jag inte lämna läxan för vi har ingen lärare dåå !! Det är som om hon inte vill att jag ska lämna in den ! Det hade varit skönt att hon inte var där mom jag inte hade gjort läxan men nu har jag ju gjort den och då är det vääldigt irriterande !! :@. Dumma sofia !! Hoppas hon är i skolan nästa NO-lektion !! Okej men nu börjar vampire diaries om 1 och en halv timma så jag ska ta och hoppa in i duschen !! Hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 28 oktober 2010 08:58

God morgon ! Just nu har jag precis klätt på mig och ska alldeles strax dra till skolan. Jag ska bara borsta tänderna först. Som sagt så ska vi ha hälsa nu första timmen och kolla på film. Det ska väl bli kul, hoppas jag. Bara dom inte visar en dålig film, det brukar dom göra. Fast greven av monte cristo-filmen var rätt bra. Fast den var dom tvungna att visa oss :P. Aja men nu ska jag borsta tänderna och sen gå till skolan. Jag slutar fyra så vi får se när mitt nästa inlägg är ! Hejdå och ha en trevlig fortsatt dag ;P !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards