SofiaEriksson

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 25 oktober 2010 21:49

Hejsan !! Nu har jag äääntligen gjort NO-läxan ! Det blev bra ! Tror jag iaf ;P. Idag har jag ju vart med melissa och jessica som ni kanske vet. Och melissas inte så sanna inlägg som hon skrev, först tänkte jag inte låta henne men ¨då blev hon så irriterande så jag behövde säga ja -.-'' Och dom båda två var gnälliga och allt haha :P. Okej men ska berätta om min dag efter att dom gått till hemspråk. Dom gick typ halv sex så dom kom försent som vanligt :P, ah men då åt jag (makaroner och nåt kött), sen åkte jag, mamma och pappa till min farmor för min syrra var där och min farmor och Tea (hennes nya hund). Jag var där tills typ åtta sen kom pappa och hämtade mig. Jag hade jätte kul med min syrra där, vi spelade kort och skratta och allt :P Haha hon sa något roligt medans jag drack och då började jag skratta så jag råkade sputa lite vatten i hennes ansikte hahhahahahahhaha xP. Sen gjorde jag NO-läxan och duschade och nu nåste jag gå såå hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 25 oktober 2010 17:02

Hej sofias blogg ^^

Jag tycker synd om dig! att du behöver stå ut med henne :P

Just nu sitter Jessica och gör hemspråksläxan, och sofia läser vad jag skriver -.-

En sista sak innan jag forsätter med läxan.

Sofiiiiiaas Iq =0

Av Sofia Eriksson - 25 oktober 2010 15:29

Hejsan !! Just nu sitter jag i min stol och bloggar från min nya data :P Och så sitter Melissa bredvid mig i min fåtölj. Och vi väntar på att jessica ska komma. Dom ska ha hemspråk klockan halv sex. Så dom ska plugga kinesiska hos mig :P. Dumma jessica glömde sin läxa hemma hos sig, så hon var tvungen att gå hem till sig, och nyss ringde hon mig att hon skulle äta några vindruvor -.- Jag ska väl oxå äta nåt snart för jag är hungrig, ska fråga melissa om hon vill ha något. Men ska skriva klart detta först :P. Hahha melissa är sååå rolig hahah xP. Hon sitter och mobbar en sak jag srivit till Sandor/slash/Ida -.- Hahhahah hon skulle säga cp-skada men sa cd-skada xP. Idag var jag i skolan och det hände inte något spc. Aja men nu ska jag äta något så hejdåå :) PS: melissa är en idiooooot

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards