SofiaEriksson

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 21 oktober 2010 20:23

Okej !! Asså omg !! Jag älskar vampire diaries !! Det är ju jätte bra ! Stackars stefan, han dricker människoblod fast han inte ska och han ströp nästan en kille för en annan kille började blöda så knäet :o. Jag måste se alla tidigare avsnitten !! Nån som tel någon bra sida där man kan kolla utan att ladda hem ?? Och med text. Kommentera gärna eller säg till mig i skolan eller vart ni än träffar mig :-P. Åh jag såg nyss att damon skvallrade för elena att stefan dricker människoblod och jag tror stefan kommer göra något dumt snart med en tjej. Alltså typ dricka hennes blod inte typ vara otrogen :p. update : Japp jag hade rätt stefan drack hennes blod. Men inte så det döda henne. Okej ny update han döda henne nu. Ny tydate hon dog inte xp. Tror jag xp. Okej men godnatt allihopa !!

Av Sofia Eriksson - 21 oktober 2010 19:30

Hej. Just nu är jag hemma ensam med busan och har tråkigt. Snart är det ett avsnitt med 2 ½ men som jag tänkt titta på även fast det är gammalt sen klockan åtta finns det ingenting att titta på så jag tänkte titta på vampire diaries. Har bara sett några avsnitt innan óch jag vet vilka några är. Vet faktiskt inte varför jag inte kollar på det. Jag gillar ju twilight och det här är väll typ nästan samma ?? Fast lite mer realistiskt. Ursäkta om jag har fel men har som sagt knappt tittat på detta pogram :P. Aja men nu ska jag kolla på 2 ½ men så hejdåå !




  

Bra eller dåligt ?? Får se ikväll klockan åtta ;)

Av Sofia Eriksson - 21 oktober 2010 17:36

Hejsan ! Just nu sitter jag i soffan och har pappas mobil och tittar på how i met your mother. Det är ett gamlat avsnitt. När robin nästan blir utkickad ur usa. Ja jag får väl ådrata lite om min dag. Vakna 7 igen eftersom jag skulle duscha. Sen gick jag till skolan. Mötte pernilla. Och sen hade vi hälsa första timmen. Egentligen skulle vi till badminton hallen men vi hade inomhus aktiviteter istället. Åh vet inte varför men jag tror det var för att ingela inte var där och vi hade bara marianne. Aja men man gjorde massa övningar. Man var 4 eller 5 i ett lag. Jag var med pernilla lidia linda och jessica. Vi komå delad förstå plats med ida stina emilia och . Det var faktiskt ganska kul. Fast sen gick vi så en promenad det var inte så kul. Men sen så fick vi rita av varandra med fel hand. Det var kul haha. Jag ritade av jessica och det blev fett likt :p. Haha. Okel men måste plugga nu hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards