SofiaEriksson

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 22 oktober 2010 21:08

Hahahahaha när johnny english skulle skjuta med sin pistol kom det ut bajs ur den hahaha xp den här filmen är så rolig !! Hahaha !! Hejdå !Ps. Jag tänkte lägga in en bild men vet inte hur eller om man kan kan spara en bild från google på mobilen hejdå !

Av Sofia Eriksson - 22 oktober 2010 20:10

Hejsan. Just nu ligger jag och gimmi i min pang och tittar på johnny english :p. Haha det är så roligt jag skrattar typ hela tiden xp. Haha han är så trög hela tiden. Aja men ska väl berätta om min dag : ställde klockan på halv 7 men gick upp 10 över 7 :p. Men jag hann till skolan. Hade so första timmen. Fick tillbaka prov resultatet för provet vi hade tidigare i veckan. Jag fick vg -. Blev ganska nöjd :-D. Sen gick dan på som vanligt. Slutade fyra och jag lidia pernilla och jessica stannade kvar i skolan tills typ kvart i 5. Vi hade musik sista timmen och jag fick prova att spela så elbas. Det var jätte kul !! Aja men sen kom jag hem och satt vid datorn och kollade på tv. Åt tacos. Det var gott. Och nu ligger jag och gimmi i sängen och kollar på johnny english och mina föräldrar tittar så idol. Efter filmen får vi se vad jag ska göra. Men imorgon klockan 9 ska jag vara på katthemmet. Aja nu jag fortsatta titta på johnny english så hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards