SofiaEriksson

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 18 oktober 2010 22:08

Hej ! Just nu sitter jag med mamma och kollar på kvinnors hemliga liv och asså ett par klär ut sig till älvor och några andra är förlovade och dom är kusiner. Hur sjuka människor finns det ?? Det måste vara någonting fel med personen om dom är kära i sin kusin. Jag kan inte för tänka mig att jag skulle kunna älska min kusin. Asså jag älskar ju dom fast bara som släkt. Aldrig som kär. Usch. Aja men godnatt var bara tvungen att säga :p

Av Sofia Eriksson - 18 oktober 2010 19:23

Hej igen, ville bara säga att jag har nu rensat mina länkar ! Lagt till Qui Ngo (payback.webblogg.se) och tagit bort några som inte fanns kvar. Alla som är kvar leder till en blogg som finns, kollar dock ej om dom som har bloggen skriver något. (En del följer jag men inte alla). Om ni vill att jag ska länka till er eller om ni säger t.ex ''pernilla uppdaterar ej för hon har en ny blogg'' eller nåt sånt (eller om ni bara vill säga att jag ska länka Minna (vet ej vem ''Minna'' är skrev bara ett namn) eller vem som helst) kommentera det gärna ! Om ni säger det till mig i person kommer jag säkert glömma bort det. Och det måste vara en allvarlig blogg eller okej med skoj blogg om ni inte sårar någon eller om det är något ''snuskigt''. Jag ska försöka kolla igenom mina länkar varannan vecka eller nåt för att se om dom fortfarande finns. Okej det var bara det nu ska jag duscha, godnatt :)

Av Sofia Eriksson - 18 oktober 2010 19:12

Hejhej :D Nu bloggar jag igen ! Tyvärr inte på min pappas mobil utan datan :/. Mina föräldrar är inte hemma just nu, min mamma jobbar till åtta eller nio och min pappa åkte precis till hans kompis. Så jag är ensam hemma med Gimmi och Busan :D. Jag tänkte sätta mig och kolla på desperate housewives men jag tror jag redan sett klart femte säsongen ?? (jag har beställt hem 1:a - 5:e hittills och jag tror mamma måste beställa den 6:e nu eller iaf snart för jag har antingen sett klart 5:e eller så är det bara lite kvar). Det är faktiskt en väldigt bra serie eller vad det nu är. Aja men nu ska jag gå och duscha, plugga lite (mer), och sen om jag fortfarande har nåt avsnitt kvar (vilket jag hoppas !) så ska jag kolla på DH. Godnatt !

Av Sofia Eriksson - 18 oktober 2010 17:10

Tjabba :p just nu sitter jag och kollar på scrubs och väntar på att min ben & jerry glass ska smälta lite så att jag kan äta den :p. Åh och jag skriver från min pappas mobil igen. Jag älskar den !! Men han till inte byta med mig :-S. Det är så elakt ! Aja men idag gick jag till skolan men jessica var inte där för hon hade typ mot i magen eller nåt sånt. Sen kom jag hem och gick ut med gimmi direkt för verkade kissnödig och jag hade rätt. Hon kissade direkt när vi kom ut. Träffade en person medans vi var ute. Sen när jag kom hem så plugga jag :-D. Aja men nu måste jag gå. Glassen borde vara klar nu :-D hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards