SofiaEriksson

Alla inlägg den 17 oktober 2010

hej

Av Sofia Eriksson - 17 oktober 2010 14:07

Hej. Ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt varit sjuk. Jag gick inte till skolan alls i fredags. Nu mår jag bättre men vi får se om jag kommer till skolan imorgon. Hela helgen har jag bara legat eller suttit och kollat på tv. Mest på desperate housewives :-P jag har inte orkat göra något annat. Jag orkar inte sitta vid datan så jag sitter med min pappas mobil och är inne så internet där. Jag ska försöka övertala honom att vi ska byta mobil för hans är bättre än min haha :p dom är i västerås nu men han glömde mobilen hemma :p. Jag orkade inte följa med. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Asså efter jag skrivit klart det här. Jag ska ändra lite på länkar. Sen kanske kolla så tv igen :\. Eller film. Vad är det för datum idag ?? 17 eller 18:e va ?? Då är det bara ca 3 veckor och 5-6 dagar kvar tills min födelsedag :-D jag längtar ! Aja men nu ska jag göra någonting annat för jag kommer inte så någonting mer att skriva xp. Hejdå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards