SofiaEriksson

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 20 oktober 2010 21:37

Hejsan ! Jag ville bara säga godnatt allihopa !! Nu ska jag gå och lägga mig och sova och ska vakna 7 -.- Såå godnatt :-D

Hmm

Av Sofia Eriksson - 20 oktober 2010 20:28

Hej. Just nu har jag super tråkigt !! Mamma tittar på bonde söker fru och det suger ! Jag kan inte ha datan heller för den har pappa. Jag längtar tills jag får min egna data. Det är faktiskt inte så lång tid kvar tills det är. Jag fyller år om 3 veckor och 5 dagar. Och julafton om 2 månader och 4 dagar. Längtar såå mycket till båda !! Och nu så lördag + 2 gånger i november så ska jag och mamma till katthemmet :-D. Aja men nu ska jag väl ta och spela spel på pappas mobil istället för att vara så internet. Jag vet faktiskt inte om det kostar eller hur mycket om det gör det men vem bryr sig hahaha xp. Okej men hejdåå !! Update : Jag frågade pappa och det visade sig att interneten är gratis. Och det är bra med tanke på hur mycket jag är inne med pappas mobil :p okej hejdå !

Av Sofia Eriksson - 20 oktober 2010 19:00

....Hej ! Okej jag ville bara säga - Förlåt ! Förlåt för att jag faktiskt har stavat fel så mycket´, jag brukar inte göra det men jag är så trött typ hela tiden och jag orkar inte bry mig och sen när jag bloggar från pappas mobil så blir det också fel ibland, Jag hoppas ni fattar ändå ! Okej, ville bara säga det, hejdå !

Av Sofia Eriksson - 20 oktober 2010 18:25

Hej !    Nu har jag precis kommit hem från min farmor. Jag, pappa och min syster (och gimmi) var där. Jag behövde hjälpa henne lite med kanalerna på hennes tv   . Sen åkte vi hem. Eller ja bara jag för mamma tränar och pappa och min syrra skulle övningsköra så jag är ensam hemma nu förutom busan som ligger och sover. Gimmi stannade kvar hos farmor men hon kommer hem med pappa sen. Det var faktiskt min syster som körde när dom lämna av mig här hemma. Hon körde faktiskt ganska bra, bara lite dallrigt och hon råka köra på kanten istället för vägen en gång   . Asså halva bilen på vägen och halva på trottoar kanten (stavning). Just nu vet jag inte vad jag ska göra så därför bloggar jag :P. Jag tycker faktiskt jag har bloggat lite sådär mycket på senaste tiden eftersom ibland bloggar jag från min pappas mobil. Gud vad jag älskar den ! Men han vill inte ge den till mig    så därför brukar jag sno den rätt ofta haha   . Hihi jag gillar smilisarna här på bloggplatsen   . Jag borde väll berätta lite om min dag antar jag   : Vakna 7 eftersom jag skulle duscha som jag sa i förra inlägget. Sen var det SO-prov första morgonen, gick väll sådär, svara inte på 4 frågor. Fast det var 13 st så jag svara på mer än hälften iaf. Sen hade vi engelska hände inte så mkt, sen spanska som är sååå tråkigt så man bara vill skjuta sig själv ! ( så där ungefär   ). Sen gick jag, Jessica, Lidia, Pernilla och Melissa till stan och åt på Subway  . Det var riktigt gott som vanligt ! Jag tog samma som alltid : Grillat kyckling bröst, med parmesan oregano bröd, bara gurka och sallad, peppar och salt och curry dressing ! Det gooooodaste där ! Sen åkte lidia och pernilla hem och jag, melissa och jessica gick lite mer på stan sen gick vi till ett massage ställe och jessica köpte en helkropps massage i födelsedags present till sin mamma ! Snäll hon är va ??   . Aja men sen gick vi hem och då var jag hemma en stund sen gick jag till farmor och sen nu sitter jag hemma igen ! Japp det var min dag. Imorgon har vi hälsa sen kl.12 så ska vi på en teater   . Sen vanlig skoldag till klockan 16.00   .  Aja men nu ska jag gå hörs senare ! Hejdååå

Av Sofia Eriksson - 20 oktober 2010 17:22

Hejsan ! Ärligt talat koner jag inte ihåg senaste gången jag bloggade xp fast jag tror det var igår. Jo det var det nog. Aja men idag vaknade jag 7 för jag var tvungen att duscha. För jag glömde det igår eftersom det var desperate housewives och sen cougar town. Just nu sitter jag i fåtöljen med pappas mobil och tycker synd om gimmi :\. Hon är nämligen sken dräktig. Det betyder att hon nyligen har löpt (haft mens) och nu tror hon att hon är dräktig och snart ska föda valpar. Vi vet att hon inte är dräktig (gravid) för då skulle det synas. Så hon är ganska deprimerad för det är hundar när dom är sken dräktiga. Det är inte så vanligt men om en hund där det en gäng så arkta dom då det hela tiden. Det är inget farligt och det har över. Och det kan bara hända honor. Som man kanske fattar eftersom killar inte kan vara gravida xp. Aja men nu ska jag till min farmorå hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards