SofiaEriksson

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 24 oktober 2010 21:13

Hej !!! Jag äääääääälskar verkligen min nya data !!!!! Den är bäst, snygg och bääst !!! Hade kunnat vara liite större skärm men i loooove it anyway !! Det är 15,6 tum skärm. Lie jobbigt att inte ha mus än men jag får/köper en snart. Och en musplatta och en laptop ställning. HAHAHAHHAHAHHA I LOOOOOOOOOOOVE MY NEW COMPUTER !!!!! HAHAHHAHAHAHH. Förlåt men jag är så glad bara :P Hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 24 oktober 2010 20:02

Hejsan allihopa !!!! Idag är jag väldigt glad ! men först om igår : var på katthemmet till typ 12, sen på tuna park med mamma köpte 2 jeans och 2 par stövlar, sen på kvällen var jag på bio och kollade på jackson rathborne´s nya film the last arbender (stavning) guud va bra den va ! Längtar tills del 2 ! Och sen sov jag. Idag vaknade jag tidigt av att gimmi hoppa upp på mig, sen typ 12 åkte jag mamma och pappa till elgiganten mega store i västerås och..... KÖPTE EN DATA TILL MIIG :D:D:D:D:D:D !!! Japp jag har en egen bärbar data nu :D:D:D En acer, någon senatse modell. Den är snygg och bra ! Och det är den jag bloggar ifrån just nu !! :D Okej men efter det åkte jag till farmor för hennes nya hund kom idag !! Den är suuper gullig !! Det är en amerikansk cocer spaniel. En beige. Och den är 1 år och heter Tea. Hon var så söt, så söt :). Aja men en bild på min nya data :

  

jag troor det är den iaf. :P. Aja men nu ska jag göra andra saker på min NYA DATA :D:D::D Hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards