SofiaEriksson

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 1 augusti 2010 17:54

Hej allesammans. Just nu finns det absolut ingenting att göra ! Finns inga bra pogram på tv eller nått ! Jag orkar inte lägga in några bilder heller. Jag vet inte ens vad jag ska skriva jag ville bara ha nåt att göra.. Jag har inte gjort nånting idag heller :/ Imorgon kanske vi ska göra nåt. Ikväll ska vi kolla på ''Johnny English'' (stavning), och det är iaf bra :) Fast den börjar inte förns 22.00 :/. Han som spelar Johnny English är samma pers som spelar Mr Bean så det är en bra film. Jag har sett den förut och den är jätte rolig :). Nu ska jag gå och göra något även om det inte finns nått att göra.. :/ Hejdå och ha det bra, ledsen att jag var så tråkig nu (:P) //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 1 augusti 2010 11:40

Glömde säga att när jag lägger in bilder från Hunnebostrand så kommer jag (förhoppningsvis) samtidigt  lägga in bilder från när jag var med melissa och jessica. Skulle bara säga det :) Så hejdå och ha det bra //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 1 augusti 2010 11:16

Hejsan :D Nu har jag kommit tillbaka från Hunnebostrand :D Jag kom egentligen hem den 29:e men jag har inte orkat blogga. Och jag började igår men hann inte klart. Men dagen vi åkte hem åkte vi bil (jag, mamma, pappa, jonas (min morbror) och lovisa (min kusin)). Vi åkte jätte länge och sen mellan åt vi på Burger King. Det är faktiskt lite gott där men jag tkr mcdonalds är godare. Sen fortsatte vi åka hem. Det spö regna hela vägen hem. Jag tror det tog 4-6 timmar att komma hem. Men det var ändå roligare att åka bil än tåg (jag åkte tåg dit med jonas och lovisa). Sen när vi kom hem gick jag och la mig i soffan och halvsov och titta på tv :P. Sen gick jag och la mig vid typ 11. Sen vaknade jag halv 1. Sen gjorde jag ingenting på hela dan, bara slappade. Sen igår så vaknade jag 10. Sen låg jag och läste ''Så länge vi båda andas''. Sen lite senre så kom min faster med hennes 2 hundar (Alice och Virvla) sen kom Helena (min mammas kompis) för hon och min mamma skulle på nån konsert om nånting. Sen igår på kvällen kollade vi på ''The green mile''. Den var jätte bra ! Haha jag börja gråta 2 gånger för den var så sorglig :) (jag ska lägga in den på filmtips snart eller nån gång och då kommer jag berätta varför och när jag börja gråta :P). Sen gick vi och la oss. Sen nu imorse skulle egentligen jag, mina föräldrar, min faster och farbror och min farmor (och alla 4 hundar - Alice, Virvla (min faster och farbrors hundar), Gimmi (min hund), och Vilma (min farmors hund)) - åka till en skog och plocka svamp och jag ville följa med men imorse jag orkade inte :O För jag hade ont i halsen och lite huvudvärk så dom fick åka utan mig :/. Men dom ska väll ut dit fler gånger så då ska jag följa med. Nu när jag är vaken ångrar jag att jag inte följde med faktiskt. Men jaja vad ska man göra ??. Nu senare vet jag inte vad jag ska göra. Bilder från Hunnebostrand kanske kommer idag eller när jag har tid. Jag tog inga bilder men min mamma tog så jag lägger in dom. Men nu ska jag göra annat så hejdå och ha det bra //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards