SofiaEriksson

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 5 augusti 2010 23:16

Hejsan :) Idag har jag inte gjort  någonting vilket var vääldigt skönt och mamma fråga hela tiden - ''vill du hitta på nått, vill du hitta på nått'' :P Hon hatar att bara vara inne en hel dag. Vi kunde ha åkt till landet men pappa var tvungen att fixa mammas cykel (hon hade fått punka) och sen skulle han till sin kompis (och han har fortfarande inte kommit hem o.0) Vi kanske åker till landet imorgon ist. Och imorgon bitti kommer Alice hit (min fasters valp) :D. Vi ska vara hundvakt åt henne i typ 3 dagar och 2 nätter. Min farmor har Virvla (min fasters äldre hund). Hon har Virvla för virvla är lugnare där. Och min faster, min farbror, min farbrors syster och hennes man ska till göteborg så det är därför vi är hundvakt. Alice är jätte söt hon är samma ras som gimmi (jakt labrador) och dom kommer från samma uppfödare (men dom är inte släkt) och dom är renrasiga. Men ibland undrar vi om inte alice kan ha lite pittbull i sig för hon går som en pittbull m.m :P Men det är hon inte (vad vi vet.. :P). För några timmar sen kolla jag på några trailers på Vampires Suck och haha dom var skitkul XP Jag hoppas verkligen att den kommer till eskilstuna ! Jag ska gå på premiären med jessica, melissa, ilakia och michelle (och kanske några fler). Kanske lägger in nån trailer snart :) Men nu måste jag gå och lägga mig så godnatt :) //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards