SofiaEriksson

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 10 augusti 2010 23:22

Hejhej och förlåt :). Förlåt för att jag inte bloggat så mycket den senaste tiden men jag har inte orkat/glömt bort/inte haft tid. Jag vet att det kom ett inlägg igår men det räknas inte eftersom det var ett tidsinställt inlägg. Men mina dagar (idag,igår och i förr igår) : I förr igår : Kommer faktiskt inte ihåg :o. Igår : Ingenting (tror jag..). Idag : Först var jag och åt slagsta glass med mamma sen när pappa kom hem från jobbet så åkte vi (jag,mamma,pappa och Gimmi) och fiska vid nåt ställe typ 2-3 mil härifrån. Ingen fisk :/ Men Gimmi var jätte lycklig eftersom hon fick bada i vattnet :P. Hon älskar verkligen det, särsktilt när man kastar en pinne eller en boll som hon får simma och hämta. Men imorgon så ska jag faktiskt ut till landet med mormor och morfar och ska sova där :) Antingen tills på torsdag eller fredag. Vi får se :). Sen nästa vecka nån gång ska jag, pernilla, lidia, melissa och jessica vara :D Det längtar jag till ! Sen börjar skolan om (räknat från den 10:e) 23 dagar :o. Längtar faktiskt lite :o. Inte till att börja få betyg eller börja plugga eller gå upp tidigt på mornarna men till att träffa alla igen. Det ska bli kul och se om någon ändrats mycket :P. Jag har faktiskt fått längre hår :D (fast inte jätte långt men över nyckelbenen iaf :D), fast jag har haft så långt förut. Och jag har inte kort hår längre utan medel/medel långt. Usch jag ska ALDRIG klippa kort igen ! Fast jag ska ha (och har) kvar min lugg ! Tror jag iaf, man vet ju inte vad som händer i framtiden :). Men nog om det nu ! Jag har sett att Vampires Suck (eller vampyrer suger som dom säger på reklamen) kommer på bio den 28 Agusti :D Måste se den ! Varje gång jag kollar på trailern så börjar jag skratta :P. Och sen har jag läst att Eclipse kommer på dvd den 24 December - i Tyskland. :P. Jag vet inte när den kommer till Sverige än :(. Men hoppas snart. Hmm min mammas bästa kompis bor i Tyskland.. Kanske kan be min mamma att hon ska be henne skicka den till mig.. Fast då är ju inte texten på svenska o.0. Så det är ingen bra idè för jag fattar bara liiiiite (bara typ 5 ord) på tyska. Jag kunde säga kom och ät eller maten är klar på tyska förut. Elle (min mammas bästa kompis) lärde mig det när jag och mamma var och hälsa på henne och hennes 3 söner och 1 dotter + man i Tyskland där dom bor. Aja men nu måste jag gå och lägga mig för jag måste vara klar (duschat + allt annat) innan 2 imorgon för då ska jag ju till landet och sova så hejdå :) (eller Lebewhol som man (tydligen) säger i Tyskland :P), (PS. Jag överatte från google översätt så det kanske inte stämmer XP) //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards