SofiaEriksson

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 4 augusti 2010 23:26

Hejsan :) Idag har jag varit i Västerås och shoppat och ätit på Jensens boff house (jensens biff hus), det är sådär där och jag har ätit där 2 ggr tidigare. Nästan ända anledningen jag vill dit är för deras ganska goda chokladmouse :P Fast allt man äter där är godare hemma :/ Tror det var sista gången jag vill dit.. Och sen det ända jag köpte var en ny munk jacka. En svart igen :P Nästan likadan som jag har fast längre. Mamma och pappa ville att jag skulle köpa en grå-blå men jag ville helldre ha den svarta. Kanske köper den andra en annan gång. Jag köpte den på stadium för 299 kr. Ganska snygg (fast annars skulle jag ju inte köpt den) ;). Innan vi åkte till västerås så slappa vi bara. Sen åkte och sen kom vi hem vid typ halv 8. Vi kanske skulle stannat längre om jag var på shopping-humör men det var jag tyvärr inte :/ Får väll åka dit en annan gång ist. Imorgon hoppas jag att jag kan få slappa lite men mina föräldrar vill säkert göra nått. Jag tror mamma ville åka ut till landet om det blir fint väder och det är väll okej för där kan man ju slappa. Kolla på film eller nått sånt. Jag har varit ganska seg och trött och haft lite huvudvärk nästan hela dan så det var synd ! :(. Hoppas det blir bättre imorgon. Men nu ska jag sova tror jag.. Kanske loggar in i facebook en liten stund sen ksa jag sova så godnatt :) //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 4 augusti 2010 10:43

God morgon allihopa :D. Just nu har mina föräldrar precis väckt mig och stuckit nånstans för att gå långpromenad med Gimmi. Så nu sitter jag här :P. Jag drömde en konstig dröm inatt. Den handlade om en till bok i Twilight XP. Asså att den var 4:an och att den riktiga 4:an var 5:an. Det var lite konstigt men jag kommer inte ihåg så mycket om den. Hm jag drömde nog om twilight för jag har läst om böckerna (bara 3:an och 4:an sen typ halva 2:an) om och om igen på kvällarna. Så jag har blivit mer twilight-fan än vad jag var förut (men inte så mycket twilight-fan jessica är :o :P) , jag gillar bara att läsa böckerna, kolla på bilder och kolla på filmerna. Jag undrar när Eclipse kommer på dvd .., Jag undrar när Vampiers Sucks kommer på bio eller om den ens kommer till Eskilstuna .. Men nog om det idag vet jag inte vad jag ska göra men min mamma kommer säkert vilja göra nåt som vanligt :P Men nu måste jag äta frukost så hejdå //SofiaEriksson 

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards