SofiaEriksson

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 2 augusti 2010 22:42

Hejhejj :P Just nu sitter jag vid datan och bloggar lite + spelar lite spel :P Idag har jag varit ute (en liiten stund :P). Jag, mamma och pappa var först och hyrde 2 filmer :D. Vi hyrde Preciouse (stavning) och Valentines day :D. Mamma har velat se Preciouse jäätte länge så vi hyrde den och jag har velat se Valentines day ända sen den gick på bio (den gick inte i Eskilstuna :( ). Preciouse var lite äcklig/läskig. Men ändå bra. Men jag kanske inte vill se den igen. Men Valentines day var rolig och bra :D. Haha Taylor Lautner och Taylor Swift var faktiskt dom roligaste i hela filmen tyckte jag :P Men det var synd att dom var med så lite :(. Men den var bra ändå och jätte många kändisar var med i filmen ! Aja men efter vi hyrt film och handlat lite (vi hyrde i ica Gillberga) så åkte vi till en mack för att se om vår nya bil var klar (vi har köpt en ny bil, jag orkar inte förklara vad jag menar med att se om den var klar eftersom den var ny) men det var den inte :/ Och sen tanka vi sen åkte vi hem och åt (spagetti och bacon (låter konstigt men det är jätte gott + rätten har ett namn med jag kommer inte ihåg vad XP)) medans vi kollade på Preciouse. Sen efter typ 1 timma åt vi efterrätt (kommer inte ihåg vad den heter) men jag tyckte inte om den så jag åt min Ben & Jerry glass ist :P Jag hade Phise Food (stavning). Och då kolla vi på Valentines Day. Sen efter det kolla vi lite på tv, höll på med datan, spela wii, läste m.m Sen ja nu sitter jag här och mina föräldrar sover. Imorgon ska vi åka och plocka hallon m.m på något ställe :P. Sen vet jag inte och någon annan dag ska vi åka till västerås och shoppa. Men nu måste jag gå på toa och byta binda eftersom jag har fått min (jäävla) mens. Undrar hur det ska gå att vara böjd så mycket imorgon ?? Hatar mens... Godnatt och ha det bra //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards