SofiaEriksson

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 8 augusti 2010 23:36

Hello :) Ledsen att jag inte bloggat på 3 dagar men jag har inte fått något tillfälle :O Har spenderat de senaste 3 dagarna med Alice :D (min fasters valp). Jag tänkte skriva igår kväll men jag var så trött :P. Dagen då Alice kom så vakna jag av att hon krafsa på min matta (hon krafsar nästan alltid innan hon ska lägga sig ner nånstans) typ klockan 9 på morognen :O Så jag gick upp och gosa och lekte med henne (och Gimmi såklart). Sen typ klockan 11.50 så sa mamma att desperate housewives börja men då sa jag ''nu ?? såhär sent ??'' men då tänkte jag inte på att jag vakna klockan nio (som jag aldrig gör annars) och att det var då men jag brukar oftast vakna precis innan det börjar så jag trodde klockan var typ ett eller två ist för tio i tolv :P. Men sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde resten av dan och igår var vi typ bara inne sen idag var vi på landet och grilla :) och Alice och Gimmi hade jätte kul där, jag kastade lite boll med dom och dom är jätte duktiga :) Gimmi är bättre med lydnads grejer och Alice är bättre på apportering och sånt (men hon är också lydig fast Gimmi är lydigast :P). Sen åkte vi hem till min faster som kom hem idag och lämna Alice sen åkte vi hem. Nyss har jag och mina föräldrar kollat på en film som hette ''Poseidon''. Ska lägga in den som film tips någon gång. Kanske efter det här inlägget om jag orkar :P. Fast tror inte det :P. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra men mamma fråga mig för nån timme sen vad jag ville göra imorgon men jag sa att jag inte visste. Så vi får se vad det blir ;). Jaja men nu har jag ingenting mer att skriva om så natti natti :) //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards