SofiaEriksson

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 3 augusti 2010 23:37

Hejsan :P Idag åkte jag och mamma och plockade hallon ändå :P För jag kom inte ihåg att hallon buskar är ju stora inte små så man behövde böja sig. Och det gick bra och det var faktiskt roligt att plocka :P Vi plocka bara en sån där jordgubbs kartong (ni vet som när man köper jordgubbar i nått stånd så är dom i små papp-kartonger ??). Jag ville plocka en till men mamma sa att vi skulle tbx dit ngn gång med min mormor. Hon kunde inte följa med idag. Men sen när vi var påväg hem stanna vi i ica gillberga och köpte big-pac vanilj glass och chokladsås :D Sen åkte vi hem och och efter en liten stund ville mamma gå till stan men varken jag eller pappa orka så hon gick själv (men som tur va träffa hon min morbror på stan :P), medans hon var borta så ringde bil-killen och sa att vår bil var klar så pappa hämta den sen hämta han mig för jag stanna hemma sen åkte vi en liten stunde med vår nya ( och bättre och snyggare) bil. Sen hämta vi upp mamma på stan påvägen hem. Sen när vi kom hem så börja pappa laga mat (potatis, bearneice sås, grönsaker och fläskfilè). Sen åt vi det och sen till efterrätt (som vi åt en timma senare eftersom alla var så proppmätta XP) åt vi hallon, glass och chokladsås :D. Sen kolla vi på tv och höll på med datan. Och nu sitter jag här. Hade egentligen tänkt gå och sova men orka inte XP. Men nu ska jag ändå gå och försöka igen eller kanske läser nått så godnatt och ha det bra :) //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 3 augusti 2010 10:33

God morgon. Jag har haft en dålig morgon :(( Jag har fått min mens (  ) och när jag vakna och gick upp så hade jag (självklart) en stor fläck mitt på lakanet ! Sen satt jag på sängen (på sidan) för jag skulle gå upp och när jag hade ställt mig upp så hade det blivit en fläck där med !   Så jag gick och duscha och bytte lakan.. Jag hatar att ha mens    !!!!!!! Jag måste säga till mamma att vi inte kan åka och plocka hallon idag :(. Vi får vänta tills den är slut.. Ledsen att jag berättar det här men men :P Aja nog om det. Senare idag vet jag inte vad jag ska göra :/ Kanske kolla på en film (men jag kan knappt sitta när jag har mens för jag är rädd att det ska läcka (ledsen att ta upp det igen XP)). Annars har jag ingen aning :/. Men nu måste jag äta frukost så hejdå och ha det bra :) Hoppas ni har haft en bättre morgon än jag :) //SofiaEriksson

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards