SofiaEriksson

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 21 augusti 2010 16:43

Tjabba :P Just nu gör jag ingenting bara väntar på att mina föräldrar ska komma tbx med min kebab ;). Japp vi ska käka kebab xP. Jag ska ha kebab med bröd utan lök och tomat som vanligt :D Åh just ja pomme frits (stavning) oxå :D. Idag har jag inte gjort nåt bara kollat på New Moon och så var min faster här en stund med hundarna men hon gick för typ en halvtimma sen. Imorogn ska vi (plus min faster och kanske farbror) åka till en hundutställning :D Vi ska vara där klockan 11 så jag måste gå upp tidigt 0.o Men nu ska jag gå på toa så hejdå //SofiaEriksson  

Av Sofia Eriksson - 21 augusti 2010 12:07

Hejhej och godmorgon :P. Usch imorgon är sista dan på sommarlovet.. Kul ?? Lite. Men nu om min dag (sen den 18:e) : Den 18:e : Ingenting bara slappade sen ringde mormor och morfar och fråga om jag ville följa med dom och min kusin Lovisa till slagsta glass så jag sa ja :D Sen åkte jag hem igen. Sen ingenting. 19:e : Ehh det där med salgsta glass kanske var den här dan kommer inte ihåg och annars ingenting. 20:e (igår) : Var jag i stockholm hela dan med min mamma, morbror och kusin :D Åkte dit ca 10.00 och kom hem runt 19.00 Det första vi gjorde va att gå och kolla på en ''vaktparad'' URTRÅKIIGT !! Så vi gick innan den sluta xP. Det enda vakkterna gjorde var att gå runt. Sen gick vi till Ben & Jerry's glasscafè :D Jag tog 3 kulor : Fairly Nuts, Caramel Chew Chew och New York Super Fudge Chunk. När jag beställt klart kom jag på att jag inte gillade New York-glassen xP Lyckat ! Men jag åt upp allt ändå. Sen efter att vi ätit upp så gick vi runt på stan och jag köpte 2 tröjor. En grå långärmad med peace märke på och en kortärmad grå tröja med tryck på. Min mamma köpte ingenting, inte min morbror heller. Men Lovisa köpte. Fast bara leksaker :P. Sen åt vi på mcdonalds innan vi åkte hem. Sen när vi kom hem slappa vi bara sen klockan 21.00 kollade vi på Sagan om Ringen. Den är rätt bra fast jag orkade inte kolla den sista halvtimmen :P. Och just ja varje reklam till den sista halvtimmen prata jag i tele med jessica :P. Sen gick jag och la mig och somna direkt. 21:a : Vaknade 11.05 men gick upp 11.25 Skulle kolla på desperate housewives men det är ju helg så det går inte.. Just ja igår beställde min mamma (och jag) hem första säsongen på desperate housewives och sex and the city : the movie från Cdon.se :D. Aja men nu så sitter jag bara och bloggar och mina föräldrar är ute på en långpromenda med Gimmi nånstans :P. Senare vet jag inte vad jag ska göra och ikväll är det ju sagan om ringen 2 (dom 2 tornen) så vi får se om jag orkar kolla på den men det tror jag :P. Sen imorgon är det 3:an men jag tror inte jag kan se klart den eftersom edn slutar 01.30 och det är ju skola på måndagen. Men nu ska jag kolla på nåt på tv och äta frukost eller kolla på film och äta frukost så hejdå //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards