SofiaEriksson

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sofia Eriksson - 17 augusti 2010 22:29

Tjena tjena :P Just nu har jag iaf tid att blogga :D Fast inte länge för imorgon ska jag upp klockan 8 (!!). Jag tränar på att vakna tidigt tills skolan börjar. Just nu chattar jag med pernilla, melissa och jessica :D. Fast jessica kollar på nån film och melissa spelar sro så det är bara pernilla som svarar mig XP. Vi chattar alla tsm asså på samma ruta. Just nu längtar jag faktiskt tills skolan börjar (fast änå inte). Jag har inget att göra. Fast på fredag ska jag till stockholm med mamma, jonas och lovisa (min morbror och kusin) :D. Det ska bli kul. Vi ska kolla på nån vaktparad (??) och sen gå i lite affärer och äta på ben & Jerry's glassbar :D. Sen börjar skolan på måndag.. Dom sa att vi skulle få brev på vilken tid vi ska börja och vart vi ska träffas men jag har inte fått nåt än. Men det kommer väll snart hoppas jag. Eller dom sa inte det (tror jag, kommer inte riktigt ihåg det var ju 2 månader sen) men det stod på hemsidan. Jo såhär står det på hemsidan : ''Höstterminen börjar måndagen den 23 augusti Eleverna kommer att få ett brev hem i mitten av augusti med information om tid och plats.''. Det är ju mitten av agusti nu så vi borde få ett brev snart. Men om min dag idag : Gjorde ingenting på morgonen förutom att kolla på desperate housewives och duscha men senare så kolla jag och mamma på Sex and the city (1:an). Den var faktiskt bra men jag gillar inte serien så det kom som en liten ''chock'' att filmen var så bra . Hm msn krångla lite men nu är det fixat :P Inte för att ni såg det men ändå XP. Imorgon kommer jag förmodligen bara kolla på film.. Mamma har lånat (från Leila, min mammas en av hennes bästa kompisar) 3 till filmer som heter : romeo och julia (med leonardo dicaprio och claire danes), hemma bäst (med sarah jessica parker och matthew mcconaughey (konstig stavning XP)) och bröllopsfotografen. Fast den sista täker inte jag kolla på. Det är en svensk film och jag hatar svensk talande ''vuxen'' filmer. Men nu ska jag koncentrera mig på vad dom skriver på msn så hejdå och ha det bra, sov så mycket ni kan tills skolan börjar och man måste vakna tidigt ;P XP //SofiaEriksson  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards