SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Hej :P

Av Sofia Eriksson - 24 augusti 2010 15:38

Hej :P Haha kolla nyss och nästan alla (typ 80 % (av)) mina överskrifter är det nånting med typ hej, hejhej, tjena eller tjabba xP. Jag kollade  nämlingen nyss på melissas blogg (melissaquach.bloggplatsen.se) och då skrev hon att hon var dålig på det och jag är verkligen inte bättre xP. Aja men min dag : Vaknade ca 7, gick upp kvart över 7, satte mig o kolla på tv och åt frukost, glömde bort tiden lite och sen messa jag melissa om hon och mi-jill skulle gå med mig till skolan och sen när hon svara ja och att hon o mi-jill skulle komma 10 över 8 (vi började skolan halv 9) så var klockan tio i 8 och jag satt fortfarande i pyamas och kolla på tv o hade precis käkat klart frukost !! Så jag fick skynda mig lite + packa ''fika''. Sen kom dom och sen gick vi till skolan. Jessica hade huvudvärk så hon kunde inte komma till skolan idag. Men sen mötte vi tre (melissa, jag o mi-jill) pernilla vid lilla ingången så vi gick upp tsm. Och melissas och mi-jills klass får stanna på våran våning :D:D Dom skulle egentliegn flytta upp en våning men dom stannar ;D. Aja men sen första ''lektionen'' så lekte vi några lekar som är för ointressanta för att skriva om och sen var det lunch sen gick vi (jag, melissa, pernilla, mi-jill och lidia) till ica och köpte fika. Sen gick vi till vilsta och hade lite fler lekar och sen glömde lärarna bort att vi skulle fika såvi fika lite när vi sluta sen gick vi hem i regnet men vi hoppade på en buss vid vilsta. Men vi blev ändå ganska blöta :P. Och melissa var skit skraj för åskan även fast jag sa till henne att åskan bara mullrar, den kan inte skada nån -.- Aja men sen kom jag hem och kolla på tv, satte mig vid datan åt en nektarin, tänkte passa på att blogga medans mina förläldrar jobbar och samtidigt sitter jag och tänker om jag ska eller om jag inte ska spela the sims 3 :P. Vet inte :O. Men nu ska jag tänka lite så hejdå //SofiaEriksson  

 
 
Ingen bild

Melissa

24 augusti 2010 21:42

det var ju läskigt o.o

Sofia Eriksson

25 augusti 2010 14:41

Haha XP

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards