SofiaEriksson

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 1 februari 2011 18:23

Jag och min mamma när vi var i Egypten 2009 när mamma fyllde 40. Här är vi i Kairo och ska snart gå närmare pyramiderna i bakgrunden :) PS. Jag ser heemsk uut ! Det blåste ganska mycket för vi var uppe på nån kulle.


Tja ! Nu sitter jag här i mitt rum efter en låång dag i skolan. Började 20 över åtta och slutade fyra. Uschhh. Det kändes som måndag idag. Fast värre... Måndag + tisdag haha ;) Nej men imorgon så börjar man iaf kvart över 9 och slutar halv 1 ! Det ska bli skönt :) OCH ALLA TA MED PENGAR IFALL VI GÅR UT OCH ÄTER ! Ehh, jag messar alla ist, dom kommer glömma ;* SNart ska jag duscha och ja typ det :P Och iidaag fyller min mamma 42 år ! Så även om du inte ser det här mamma så grattiis ;D Och snart så fyller min pappa 47 år ! Den 17 Februari. Och sen min syrra. I februari. Den 28:e. Aa det vet ni ;) Hmm kanske har nåt kort på mamma på datan, fast det tvivlar jag på.. Åh jo det har jag ! Ni ser det där uppe haha ;) Okej men ska ducha eller nåt nu hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards