SofiaEriksson

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 9 februari 2011 23:00

                                      


Hej ! Snart ska man väll ta och lägga sig. Jag trodde det var fredag idag, för det kändes som det men sen kom mamma och sa att det bara var ONSDAG :( Jag orkar inte mer. Helgen borde vara fredag, lördag och söndag, assp att man bara går i skolan måndag - torsdag ! Tycker jag låter som en bra idé. Men imorgon så börjar vi 10 (:D) eftrsom ungdomsmottagningen kommer till oss. Så enligt Lidia så har vi svensson till klockan 10 ! Omg, hur kan man få sovmorgon att bli svensson ?? Om skrev det på sms. Puuuckaaad ;) Nej men vi har asså SOVMORGON tills klockan 10 ! Sköönt ! För sen slutar vi klockan 4 :'( Usch. Jag vill inte ! Men man har inget val. Okej men ska väll sova nu då, annars kommer jag vakna försent igen. Asså det är fett konstigt, jag har försovit mig 3 ggr irad ! JAg brukar inte göra det ! Wiiierd. Haha :P Okej men godnatt då !

Av Sofia Eriksson - 9 februari 2011 19:37

                     


            


  


Hej ! Idag har det varit en lååång dag ! Känns det som iaf. Gick till parken zoo med jessica för vi hade zoo skola och började klockn 9. Väntade där lite sen fick vi gå in, i början var det såädr men sen blev det huuuuuuuur tråkigt som helst ! Jag lyssnade inte så mycket, satt och höll på med mobilen lite ;) Men det gjorde typ 90 % av klassen. Man lyssnade lite sen inte sen lite sen inte osv. haha :P Sen gick vi ut, det var roligare. Och vi såg en liten inte ens 1 år, liten tiger unge :D Den var sååå sööt ! Trodde jag skulle dö :o Wyatt eller nåt sånt hette den, det betyde typ den först födde på nåt språk. Men den var så sööt :) Och busig haha :P Aja men sen kollade vi på lite fler djur och det var okej :P Sen slutade vi och då gick jag, lidia, madde, qui, pernilla och michaela till MAX och åt :D Det var jätte gott ! Sen stack madde, pernilla och qui av nån anledning, men jag michaela och lidida stannade och sen gick vi hem. Jag gick hem från tuna park och det var faktiskt jätte skönt ! Men det har varit mycket gå idag. Sen kom jag hem. var hemma i aknske en timme sen gick jag till min famror och där var min syster, farmor och min syrras pojkvän. Sen kom pappa och sen kom min faster. Det var kul där :D Kasnke var där nån timma sen gick jag och pappa hem och nu så sitter jag här ! Vet inte vad jag ska göra nu men ska nog kolla på nåt :P Okej men hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards