SofiaEriksson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 11 februari 2011 22:55

Hej ! Kolla på datumet.. Det är 11022011 (asså 11-02-2011) Siffrorna är ''avspeglade'' eller vad man ska säga. Haha ointressant att veta, men jag såg det nyss :P Klockan är snart 11 och jag är lite halv trött, men ska inte sova än. Men jag vet inte vad jag sa göra. Hmm aja jag kommer på nåt :) Godnatt !

Av Sofia Eriksson - 11 februari 2011 19:33

Hej ! Nu är det ÄNTLIGEN fredag ! Såååå sköönt :D Ska stanna uppe läge och sova länge ;D Har ni ätit Snicker ice cream ?? Jag älskar den, den är så god :) Jag har den hemma, köpte den idag men det är bara 4 glassar kvar :( Det är bara 7 glassar i ett paket och jag, mamma och pappa har ätit varsin. Idag var det kul i skolan :) Förutom idortten ! Jag har jätte ont i ena benet och som om inte det räcker så har ajg ont i ena armen ?! Jag kan inte sträcka ut den, då gör det ont. Och i benet gör det ont om jag rör där och det gör ont att gå och ställa sig upp/ sätta sig ner. Super kul -.- Vad gör ni då? Själv vet jag inte vad jag ska göra. Kasnke kolla på film eller bara kolla annat haha :P Nej vi får se. Kanske går det nån bra film på tv ikväll. Det var nåt special sipmsons avsnitt såg jag flrut. 2 stycken. HAr jag inget annat att göra så kan jag kolla på det ;) Okej men ska väl ta och göra nåt nu, tjingeling !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards