SofiaEriksson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 3 februari 2011 22:44

Hejhej ! Nu ska jag sova :) Eller inte riktigt än men snart. Klockan är bara kvart i elva. Men börjar ganska tidigt imorgon. Uschhh ! Men skönt med fredag :) Okej men ska fortsätta chatta med Qui och Jessica på msn nu så godnatt !! :D

Av Sofia Eriksson - 3 februari 2011 21:16

Hej ! Sorry för dålig uppdatering, men har inte hunnit m.m Men idag så började vi i Friskis och Svettis och hade nåt pass. Det var kul men jobbigt :) Jag var i samma grupp som Pernilla, Melissa och Jessica ! Sen så hade vi matte. Det gick bra ! Sen hade vi ma/sv och jag och lidia hade svenska. Vi läste bara i boken - SVart Drama. Den är sådär, ibland tråkig och sen lite spännande. Aja men sen så hade vi rast i typ 20 minuter innan spanskan. Då var vi i matte rummet och då såg vi att det åkte 3 brandbilar och sen så var det rök. Så jag, pernilla och ldida sprang ut dit och kolla haha ;) Det var någon fläkt som exploderat. Aja men sen så började spanskan och då hade vi grupp arbete och jag hamnade med Jennifer, Felicia, Felix och Niklas. Sen så hade vi NO och då gick vi igenom provet lite. Sex och samlevnad ;) Haha, alla kommer få MVG i det ;P Iaf jag haha ! Och anton wallgren såå klart ! Aja men det var en rolig lektion som vanligt ;D Och sen så slutade vi och då gick vi hem och sen jag kom hem har jag suttit framför datan, och tv:N och sen har farmor varit här sen gick hon hem och nån timme senare kom min syster och Robin. Sen gick dom och då duschade jag och sen har jag pluggat spanska tills imorgon. Nu ska jag bara slappa lite :) Okej hejdå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards