SofiaEriksson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 12 februari 2011 23:44

Hej ! Snart ska jag soovaa. Jag är ganska trött. Idag har jag inte gjort nåt speciellt, kollat på film, tv, hållt på med datan, vart ute med gimmi och lite sånt. Haha förut när jag, mamma och pappa kollade på Melodifestivalen, så var det en tjej som skulle vara med, hon hette nånting, kommer inte ihåg vad haha x) Aja men hon var nr.2 iaf, röd tröja, brunt hår. Och när ''spionerna'' eller vad dom nu är frågade ut henne så hade hon ett streck på läpparna som hon målat dit och det här är det roliga : Pappa : Har hon verkligen det där strecket eller är det målat ?? Jag : Nej pappa, hon föddes med det (ironisk) och då sa min tröga mamma : Neej är det ?? Nej hon är inte född med det! Hahahha :P Min mamma är så trög ;) Aja men ska sova nu så godnatt :)

Av Sofia Eriksson - 12 februari 2011 12:47

Hejhej :) Eller godmorgon kanske man ska säga! Jag vaknade fö nån timma sen. Runt kvart över 11 tror jag det var. Sen dess har jag bara kollat på tv men sen var det inget så jag satte mmig vid datan. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det får vi se :) Men jag tror inte att jag kommer göra nåt speciellt. Hmm, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva nu så hejdå ! :P

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards