SofiaEriksson

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 16 februari 2011 22:15

 

Haha Pernilla är så söt här :) Vi provar lite skidglasögon inför Romme förstår ni ;)

  

Jag och Pernilla fotar lite medans Michaela provar nåt ;)


 

  Zickan och Pernilla ;)


 

  Michaela aka Zickan ;)


    

   Lilla jag i skidglasögon ;)


Hej ! Har precis kollat Pernillas (http://pernillalinden.blogg.se/) och Michaela (http://michaelawallbom.blogg.se/) bloggar ! Om ni vill se fler bilder från idag så kolla på Michaelas, dom finns där ! Orkar inte lägga upp dom haha ;) Okej men nu så ska jag faktiskt ta och göra nåt ! Vad vet jag inte men det får vi se ;) Okej hejdå ! :D PS (till alla som har hälsa). På hälsan imorgon, har jag iingen aning om vad vi ska göra men vi ska vara i sal 525 (eller nåt sånt, på 5:ans våning iaf) och vara i skolan !

Av Sofia Eriksson - 16 februari 2011 19:01

Hej ! Dagen har varit väldigt bra :D Kort dag i skolan, var hos tandreglerningen (har ont i tänderna just nu :( ), sen åkte jag, pernilla, michaela och en maaassa andra människor till Tuna Park (eller aa, några hoppade av tidigare) och sen gick jag, michaela och pernilla till Wook eftersom vi 3 skulle va, och sen åt vi och gick runt i hela tuna i flera timmar haha ! Dagen har varit skit kul iaf ! Köpte en mugg till pappa, i födelsedagspresent och eftersom jag råkade tappa hans förra favorit mugg i golvet så den gick sönder hehe :P Men det var hans fel.. Okej men sen kom jag hem runt 4 / halv 5 och sen så har jag bara slappat eftersom jag belv så trött haha ;) Men nu ska jag och pappa gå och handla i Ica så i hörs sen !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards