SofiaEriksson

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 24 februari 2011 23:04

Hej ! Just nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag kollar lite på Scrubs på tv, bloggar och lyssnar på Isnt she lovely av Stevie Wonder. Varför lyssnar jag på den låten ?? Vet faktiskt inte, men det är en rätt så fin låt. Tidigare kollade jag på The Simpsons - The Movie och åt upp min Ben och Jerry's. Innan det så hade jag pluggat, spelat wii, kollat på tv m.m Imorgon ska jag vakna runt 10. För klockan halv 12 ska jag till mormro och morfar för vi ska äta ute med min kusin Lovisa. Men jag får välja resturang hihi ;) Vet inte vilken än. Mamma sa kanske Ming Palace eller en annan resturang som är under där min mormor och morfar bor. Eller någo annan, aknske inte ens kina mat ?? Aja vi får se. Okej men ska kolla runt lite sen så ska jag sova ! Godnatt !

Av Sofia Eriksson - 24 februari 2011 11:01

Hej ! Nu är jag vaken, japp ! Vaknade typ halv 10, lite tidigt. Hehe ;) Okej men tidigt för att vara loov ! Typ. Aja, idag ska jag slappa och... plugga -.- Usch. Hatar skolan, tar upp halva ens barndom. Och ens ledighet. Man borde inte ha läxor! Och fredag borde vara helg. SNart ska ajg väll käka frukost och sen klockan 12.35 kolla på Ellen DeGeneres Show och sen innan det kanske kolla på Desperate Housewives. (15 Mars kommer dom nya avsnitten av DH tillbaka på TV :D:D) ! Sen plugga. Vet inte riktigt när mamma kommer hem men jag tror runt halv 5 - 5 som pappa. Okej men ska väll ta och käka frukost. Peace

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards