SofiaEriksson

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 28 februari 2011 22:52

Hej ! Ledsen att jag inte bloggat idag men jag har varit i skolan, det var väll okej, kul att träffa alla men jobbigt att gå upp tidigt och ha lektioner. Aja men efter skolan så var jag hemma till klockan halv 5, då gick jag till farmor för hon är hundvakt åt en mops :D Skit söt var den, den hette Lisa och var typ 1 år. Jätte gosig oxå. Aja men jag var där i en timme bara sen gick jag hem och då satt jag vid datan och duschade och smart som jag är glömde jag plugga -.- Inte bra. Jag kommer bara få G (max) på engelska provet på onsdag, jag lovar. Aja men ska tokplugga imorgon. Just nu kollar jag på Miss Secret Agent 2 : Armed and fabolous. Älskar dom filmerna (asså 1:an och 2:an). Men det är reklam just nu. Okej det börjar typ nu så ska kolla, jag kommer inte blogga typ alls imorgon eftersom det är skola och sen ska jag tok plugga. Kanske nåt litet inlägg på kvällen men räkna inte med det :P Aja men ska kolla nu så godnatt !

PS. Grattis till min syster som fyllde 19 år idag :) Grattis syrran !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards