SofiaEriksson

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 17 februari 2011 20:59

                

En bild på mig, från Tuna Park igår :) Pernilla tog bilden när jag kollade på ett par vantar inne på den där affären bredvid Stadium (kommer inte ihåg namnet haha)


Hej ! Ledsen att jag inte skrivit nåt idag men min pappa fyller idag så min syster var här och sen några till :) Grattis till honom förresten ! (Och ja jessica, jag har sagt grattis till honom från dig ;)). Aja men idag var dagen väldigt rolig - som vanligt med andra ord ;) Var med Michaela, Qui, Jessica, Pernilla och sen några fler ibland hela dagen :) Pratade med Melissas mamma och tydligen så mår inte Melissa bra alls :( (MQ om du läser det här så krya !) Längtar ju efter henne :( Har inte sett henne på nästan 2 hela veckor ! Inte bra.. Aja, men sen slutade vi och jag stack hem och sen aa, kom några och nu har jag duschat och sitter vid datan :) Men jag mår inte så jätte bra :/ Lite yr och så. Men jag tror jag kommer till skolan imorgon ! Och imorgon = LOOOOV :D Såå taggad inför det ! Ska sova länge, vara med kompisar sova (haha ;)) och maaaaaaassa mer ! Och plugga lite.... Kasnke ;) Nej men lite måste man väll. Aja men ska väll ta och kollalite sidor sen kasne ta det lungt så jag mår lite bättre ! Hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards