SofiaEriksson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 22 februari 2011 22:07

Hej ! Jag har tråkigt.. Inte kul :( Idag har jag bara slappat och varit på Willys med mamma. Jag fick en Ben och Jerrys :D Jag valde Phis Food! Den är super god. Klockan är bara 22.08 :( KAsnke ska spela lite Wii ?? Det är ganska kul ibland, om det går bra haha ;) Om jag inte klarar en bana så slutar jag spela haha :P MEn man blir bara irriterad när amn inte klarar det. Men jag tror jag ska spela nu så godnatt !

Av Sofia Eriksson - 22 februari 2011 12:59

Hej ! Just nu har jag varit vaken i ca en timma och kollar på Ellen DeGeneres Show. Jag älskar att kolla på den :P Snart ska jag käka nudlar och göra nåt, vet inte vad än men ska bara slappa. Tills mina föräldrar kommer hem runt 5. Idag är det ju skit varm sol ute ! Och ''bara'' - 5 Fast det skulle inte skada med lite varmare väder. Jag vill ha sommar :( Okej men ledsem att jag inte bloggade igår men jag stack runt 11 och kom hem halv 6. Jag var med Qui, Sussi och Michaela igår ! Orkar inte berätta vad vi gjorde, det var för mycket haha ;P Men det var skit kul hela dagen ! Gjorde massa saker. Okej men nu är jag lite hungrig så jag ska faktiskt ta och käka lite nudlar ;) Okej hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards